Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitolapseni isä ei pidä minusta. =(

Vierailija
10.12.2008 |

Tuskinpa hekään minua rakastaa mutta onneksi oman ryhmän hoitajat ovat mukavia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vuoden aikaan olen epäillyt sitä eleistä ja ilmeistä.

Tänään isä tuli hakemaan lapsen 14.55, kun juuri oltiin ovesta tulossa ulkoilemaan.

Isä sanoi, että "nytkö te vasta olette tulossa ulkoilemaan"

Hitto kun olisin osannut sanoa, että joo, meillä ulkoiluajat on 9-11 ja 15- siihen kun lapsia tullaan hakemaan.

Äidin kanssa ok, mutta lapsen isä kyllä antaa tuntea, missä mennään. Huoh!!!

Vierailija
2/8 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä kaikista lapseni ryhmiksen hoitajista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, ettei mies ole tuollainen kaikille?

Vierailija
4/8 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja kannattaa pitää hyvällä mielellä, sillä hyväntuulinen hoitaja on ehdottomasti parempi vaihtoehto.

Vierailija
5/8 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei pitänyt lapsen äiti, alkoi marmattaa yhtenä päivänä yhtä ja toista kun nostin maksua hieman kuten muutkin hoitajat. Äiti oli aina kireä kun taas isä ystävällinen minulle ja lapselleen. Äiti ei mm. hyväksynyt sitä että lapsen housut vähän likaantuivat pojan leikeissä ulkona, haukkui minut siitä että joutuu taas pesemään jne. Just tässä kuultuaan korotuksen.

No, silloin aamuhaukkujen jälkeen sain tarpeekseni äidistä. Lapsi ja isä olivat ihania, muta päätin että kun isä tulee hakemaan niin sanon ettei hoito enää maksa mitään kun ei tarvitse enää tuoda, en siis hoida jatkossa enää. Isä oli pahoillaan kuultuaan ja kerroin mitä vaimo oli aamulla tiuskinut.

Seuraavana aamuna äiti toi pojan hoitoon ja minulle kukkakimpun. Mies oli patistanut vaimon kukkakauppaan. Äiti alkoi - No eihän meiän pojalla missään näin hyvää hoitopaikkaa ole... mitäs minä nyt oikein... Suostui korotukseen ja jatkettiin hoitosuhdetta.

Vierailija
6/8 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

....tälläinen yleistys.

Vierailija
7/8 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ollut mitään ihmeellistä. Ja mitäs sitten, jos isä (syvä sisäänhengitys...) ei pidäkään sinusta? En minäkään pidä kaikista ja silti tulen toimeen ihmisten kanssa.

Vierailija
8/8 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti miehet ei kauheasti analysoi tunteitaan ihmisiä kohtaan ja vielä vähemmän jäävät tunteisiin jumiin ja näyttävät naamallaan mitään. Mä en usko, että sen hoitolapsen isä inhoaa sinua. Olen melkein varma, että kyse on vain jörrikästä ja töksähtelevästä tyypistä, joka on aina ja kaikille samanmoinen.