Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piitu Uski oli Marian haastateltavana

Vierailija
14.03.2009 |

Huh huh mitkä meikit. Silmät oli "lyöty" ihan mustiksi. Karmeeta. Ja pakko vielä yhtyä Jaajo Linnonmaan mielipiteeseen, että oli nainen siis ihan anorektisen näköinen. Vai että oli muka Marian ja Annan mielestä hyvän näköinen. No Annahan jo alussa totesi, ettei viitsi morkata ihmisiä julkisesti, vaan on aina hyvin korrekti. Sitä Anna totta tosiaan olikin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piitusta on tullut sen tylsän mummon sijaan siro nainen. Upean laiha, siis kerrassaan kadehdittava. Pystynyt siihen mihin monet ei. Piitun haastattelussa Me Naisissa se sanoi, että miehet on ihastelleet miten seksikäs ja hyvännäköinen se laihduttuaan on, naiset kauhistelleet laihtumista. Kateellisuutta, veikkaisin!

Vierailija
2/13 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tunne yhtään miestä, joka ihailisi tuollaista laihuutta. Hoikkuutta kyllä, muttei anorektisuutta. Ei edes nuoret pojat tykkää siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tunne yhtään miestä, joka ihailisi tuollaista laihuutta. Hoikkuutta kyllä, muttei anorektisuutta. Ei edes nuoret pojat tykkää siitä.

Vierailija
4/13 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vanhentunut törkeästi, ääni on ihan hirveä ja jutut olivat oudot Maria -showssa. Mitä tapahtuu noille naisille, kun pitää väkisin muuttaa itseään nelikymppisinä?

Hävetti oikein sen lasten puolesta, kun puhui niillekin ohjelmassa.

JA ihan Uski itse otti allit puheeksi. Anorektikko sanon minä.

Vierailija
5/13 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kommentitkin oli sitä luokkaa. "ei älkää näyttäkö sitä vanhaa kuvaa! En tunnista itseäni niistä". Tai, että "en voi näyttää tatskaa, kun allit löllyy". .. joopa joo

Vierailija
6/13 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että oli esitellyt habaa jo takahuoneessa.

Lisäksi ihmetytti tarve riisua jakku ja esitellä itseään, luut törrötti rintamuksesta esiin, järkyttävää oli katella.

En tunnista tuosta itseäni kun näytettiin promokuvia Salkkariajoilta. Niissä oli nainen ei luuviulu.

Vierailija
7/13 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän yritti tappaa Eeron. Onkohan sillä vielä lääkitys päällä?

Vierailija
8/13 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes tajusin et oli ihan muu. aika hirveeksi oli menny, sellanen Wannabe 20 v..

Vierailija
9/13 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAH =D

Joo, mutta on se muuttanut - kotikadulle.

"Nytkö se on jo päässyt sieltä vankilamielisairaalasta? Sehän yritti tappaa Eeron. Onkohan sillä vielä lääkitys päällä?"

Vierailija
10/13 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan kuvaa uudesta piitusta? onko se oikeesti kotikadulla nykyään?

Vierailija
11/13 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutuksestaan ja siitä, että oli tarkoituksella pudottanut painoa vähän liikaakin, koska seuraavaksi aikoo lopettaa tupakoinnin, mikä tuo helposti lisäkiloja.

Vierailija
12/13 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

'siihen kun lisätään tupakansyömä hannelelauri-ääni niin pahaa tekee.

Vierailija
13/13 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan aika karseen laiha! Ja tupakoivien ääni on aina yhtä hirvee, hyh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi