Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Melba! Ollaan "av- tuttuja", mutta en siltikään tiedä mitään sinusta, joten kertoisitko...ov
10.12.2008 |
- Ikä
- sukupuoli
- aviosääty
- lasten lukumäärä
- miehesi (jos on) luonne
- oma luonteesi
- ammattinimikkeesi, ja mitä olet tehnyt viim. 8v työksesi
- milloin päätit palstailla nikillä ja miksi
Ja lopuksi, vastasit näihin (tai olit vastaamatta) mitä tahansa, niin harvinaisen mukavalta, fiksulta ja ajattelevalta vaikutat, etkä koskaan kommentoi epäasiallisesti. =))))
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Juu, olen ja mieskin on. Ollaan kyllä ihan eri aloilta ja ihan erilaisissa duuneissa.
Alue: Aihe vapaa
35 v nainen, ollut 10 vuotta naimisissa, sitten eronnut, hetken yksinhuoltajana ollut, nykyään uusperheessä ja ollaan naimisissa (en siis ottanut kerrasta opiksi), lapsia 2 poikaa, toinen edellisestä suhteesta, mies on aika samanlainen luonteeltaan kuin minä - molemmat ollaan perhekeskeisiä (mies esim. nyt hoitovapaalla ja jää keväällä osittaiselle hoitovapaalle), asioista suoraan puhuvia, jotka varmaan joitain miellyttää ja joitain ärsyttää. No se ero minussa ja miehessäni on, että minä olen oikeasti irl melkoisen hulvaton ja mieheni ei. Hulvattomuuteni ei vaan näy kirjoitetusta tekstistä eli täällä olen varsin tylsä. Ammatistani en ole täällä puhunut, mutta kunnalla olen töissä, viimeisen 8 vuoden aikana olen ollut muuten työelämässä, mitä nyt tuon 1,5 v kanssa olin vuoden äitiyslomalla/hoitovapaalla.
Jaa, no tuohon nikillisyyteen en osaa mennä sanomaan... Muisti pätkii. Vanhan palstan aikana olin jo täällä nimellä melba (milloin se rekisteröitymispakko muille palstoille tuli???), mutta ehkä ihan vielä viime vuosituhannella en ollut millään nimimerkillä. 1999 alkaen olen palstaillut.
Kiva jos sinä kuulut niihin, jotka positiivisesti ajattelee minusta. Päinvastaistakin on ollut liikenteessä, mutta se kuuluu tämmöisten palstojen henkeen eikä kaikkia toki voi koskaan miellyttää. Koskaan ei ole ainakaan tarkoitus kellekään ilkeillä täällä (mitä nyt tänä iltana kirjoitin aika hämmästelevään sävyyn anopista).