Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks ystävä mulle kiukuttelee ja toisile taas ei...

Vierailija
12.03.2009 |

.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväpiirissä taidan olla ainut, joka uskaltaa sanoa kaikkia ärsyttävälle ystävälle yhtään mitään vastaan. Voisin siis kuvitella hänen ajattelevan minusta juuri jotakin tuon suuntaista, vaikka kyse on siitä, että hänen jatkuva stressaamisensa, panikoimisensa, pätemisen tarpeensa ja omista asioista jauhaminen (kuuntelematta muita) ärsyttää. Enkä siis ole kaveriporukassa ainut, jota se ottaa päähän - muut eivät vain uskalla sanoa suoraan, mutta puhuvat sitten selän takana.

Vierailija
2/10 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim kerran olimme lomareissulla, meitä oli neljän hengen naisporukka. Olimme tutustumassa kaupunkiin ja tämä kaverini halusi mennä erääseen museoon ja me muut shoppailemaan. No, sovimme että menemme erikseen ja me kolme soitamme hänelle kun olemme valmiit syömään. Käyttäydyimme todella huolimattomasti ja UNOHDIMME soittaa hänelle (tiedän, tosi törkeää). Lopulta olimme jo syömässä kun kaveri soitti mulle, että missä olemme. Pyytelimme vuolaasti anteeksi ja hän tokaisi, että parempi jos ei enää sovita mitään. Tottakai ymmärsimme, että hän on vihainen. Lähdimme etenemään ja törmäsimme pian häneen eräässä kaupassa. Kaikille muille hän jutteli ihan normaalisti, mutta minulle ei mitään kunnolla koko loppureissun aikana. Olin todella ihmeissäni ja hämmästynyt.

Tämä ei siis ole tosiaankaan ainoa juttu, vaan vastaavia on tapahtunut muitakin, tämä räikein. Mielestäni en kuvittele asiaa. Nykyään olen hänen kanssaan hieman varuillani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena mä olin kavereista se, jolle sai äksyillä. Aikuisiällä soittelee mulle vähiten, ei vastaa edes viesteihin aina. Joskus tuntuu katkeralta, kun muut ystäväporukasta saavat häneltä puheluita yms. Minä en. Silti mä olen se, joka on hänen esikoistyttönsä sylikummi ja olin ainoa kaasokin häissä. En oikein enää jaksa tätä. Olen kai sellainen rukkanen hänelle eli tavallaan läheisin, mutta mulle voi "kiukutella" ja yhteydenpitokin on väljempää, koska mun ystävyyteen kai luottaa eniten. Muille pitää soitella, että välit pysyy, kai?

Vierailija
4/10 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ystäväsi mielestä ihan reilu kaveri tai edes luotettava ?...

Vierailija
5/10 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin vaikeata välillä. Halaus ja anteeksi!!

Vierailija
6/10 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA tarkoitin sitä, että en ymmärrä miksi juuri MINÄ olin se ainoa syyllinen, kun meitä oli kolme, jotka jokainen unohdimme soittaa? Ja siis muutenkin, jos hän on vaikka kiukkuinen, hän purkaa sen minuun ja muille on todella ystävällinen.

8

Vierailija
7/10 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA tarkoitin sitä, että en ymmärrä miksi juuri MINÄ olin se ainoa syyllinen, kun meitä oli kolme, jotka jokainen unohdimme soittaa? Ja siis muutenkin, jos hän on vaikka kiukkuinen, hän purkaa sen minuun ja muille on todella ystävällinen.

8

Vierailija
8/10 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinänsä että hän monesti puhuu juuri siitä, että minä olen hänelle se läheisin ystävä ja olin hänen häissään kaasokin.... Mutta pitää minuun vähiten yhteyttä jne... En muuten ole ap=) Vaikka huomasin juuri, että tarinamme kuulostaa aika samanlaiselta:D:D:D

8

Vierailija
9/10 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

8

Vierailija
10/10 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ystävä, joka haukkui ja panetteli.Kohteeksi tuli poikanikin, joka työskentelee ja tulee hyvin toimeen. Ehkä "ystävä" tekee tämän vain kateuksissaan. Oma poikansa juoppo kannabisti. En oikein ymmärrä. Ostin pienen talon eläkepäiviäni ajatellen. Tälle ent. ystävälleni olisi ollut väliaikainen asuinpaikka talossani (häätöuhka), mutta ne yhtäkkiset haukkumiset ja solvaamiset mietityttää. En ole syyllinen perheensä pahoinvointiin, olisin vain auttanut. Juoppo mikä juoppo, silti olisin auttanut.