Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatiin hääkutsu (ov)

Vierailija
17.04.2008 |

Kyseessä miehen lapsuuden kaveri, jonka kanssa ei olla oltu missään tekemisissä. Minä olen hänet kerran tavannut. Asuvat ihan toisella puolella maata. Meillä oli ko. viikonlopulle jo kaavailtua ohjelmaa ja ollaankin nyt sitä mieltä, että ei mennä koko häihin. No, tästä päätöksestä on nyt 3. osapuoli vetänyt herneen nenään, kun hän olisi halunut lähteä häihin meidän kanssa. Meistä olisi tekopyhää osallistua sellaisen ihmisen häihin, joka ei muuten vaikuta meidän elämässä ja ihmettelenkin koko kutsun motiivia. Häihin on kutsuttu paljon ihmisiä. Tuskin meidän poissaoloa huomattaiskaan, paitsi nyt tää suuttunut henkilö.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa kolmannen osapuolen suuttua aivan rauhassa. Älkää nyt vaan alkako omia suunnitelmianne perumaan, muuten ootte sillä tiellä jatkuvasti, että muiden pillin mukaan tanssitte.

Vierailija
2/6 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi häihin, herne olkoon tuttunne nenässä vaikka versomiseen saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai haluaisiko mies sittenkin mennä lapsuudenaikaisen kaverinsa häihin?

Vierailija
4/6 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään haluaisi, että minun häihini tulisi ihmisiä, jotka eivät oikeasti haluaisi siellä olla.

Vierailija
5/6 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Moukkamaista olla menemättä. Toisille tärkeä päivä ja selvästi pitävät teitä ystävinään TAI haluavat tutustua paremmin. AP taidat olla määräilevä...

Mitä moukkamaista on sanoa: Kiitos kutsusta ja paljon onnea yhteiselämällenne. Valitettavasti emme päse mukaan juhlistamaan päiväänne. Parhain terveisin, Maija ja Matti

Olkoon vaan vaikka kuinka tärkeä päivä, mutta se on sitä tälle morsiusparille, EI jokaiselle kutsutulle!

Vierailija
6/6 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ainoastaan minun päätös. Mies asiaa ensin ihmetteli ja sitten juteltiin ja päätettiin, että vaikka kuinka olisi toisten suuri päivä, niin me voidaan jättää se väliin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä