MIltä kuulostaa? Neuvoja ja kommentteja!!! KIITOS
Voi että mä haluaisin olla sellainen myös "livenä" kuin millaiseksi haaveilen itseni!!! Tiedän, että mieheni tykkäisi todella paljon ja itsekin kiihotun jo ajatuksesta.
Esimerkiksi: Pukeutuisin kauniisti verenpunaisiin / mustiin puolirintsikoihin,
sukkanauhoihin, stringeihin suihkun jälkeen. Mieheni istuu lähes joka ilta eräässä nojatuolissa olkkarissamme. Menisin hänen eteensä, sammuttelisin vähän valoja kävellessäni (hämäräksi huone), seisahtuisin metrin päähän hänestä, alkaisin hieroa itseäni, toisella kädellä rintoja, toisella alapäätä kiusoittelevasti.
Tiedän, että muuta en tavitsisi, mies vetäisi minut syliinsä ja se olisi menoa. Päätyisimme lopulta makuuhuoneeseen ja kesken session kaivaisin tyynyn alle piilottamani hieromasauvan esiin. Haluaisin, että mieheni pitäisi sauvaa sisälläni ja nuolisi yhtä aikaa, tai hieroisi sauvalla voimakkaasti klitoristani. Sanoisin sen hänelle ääneen, ohjaisin hänen kättään oikeean suuntaan. Minut hoideltuaan antaisin hänelle istumalla päällä, hänen lempiasentonsa.
Miltä tuo kuulostaa? Etenkin miehet, tuntuisiko kivalta jos vaimosi toimisi noin?
Itse olen liian "ujo" tuollaiseen. Kokisin itseni jotenkin naurettavaksi noissa vetimissä, vaikak niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin haluaisinkin sitä! Ja TIEDÄN että mieheni olisi todella onnellinen!!! Hieromasauvan olen tilannut postista (jemmassa vaatekaapissani), kun odottelen sopivaa hetkeä. Kaapissa myös mustat puolirintsikat ja stringi-sukkanauhat. Kerran käytetyt.. ja sekin kerta, että piilouduin peiton alle niissä :/ Mieheni tosin muistelee vieläkin sitä toisinaan, miten upealta näytin jne. Ei ollut osannut kuvitella mitä peiton alta löytyy jne., TIEDÄN että henki salpautuisi jos "esiintyisin oikeasti" niissä hänen edessään!
NEUVOKAA NYT MINUA, niin haluaisin tänään tehdä meidät molemmat onnellisiksi!!!
Kommentit (4)
entä tuo rohkeus.. vaaditaanko sinusta mielestäsi tuohon edes yhtään rohkeutta? Siis SINUN mielestäsi, olisiko sulle ok tehdä noin eikä tartteis miettiäkään?
Kuulostaa todella hienolta! Minä olisin ainakin todella onnelinen jos vaimoni yllättäisi minut noin. Mitä ujostella kun tiedät että ukkosi on onnesta sekaisin.
Haaveilin itse avioliittoni aikana monesti hyvin samantapaisista jutuista. Käytin välillä sukkanauhoja yms. ja yritin saada miestä lämpeämään. Ensimmäisillä kerroilla se vaati kyllä rohkeutta ja sisua, mutta toki sitten oli palkitsevaakin.
Meillä kävi kuitenkin niin että kun ex oli jo alunperin varautuneempi seksin suhteen niin hän ei koskaan rohkaissut minua tekemään näitä juttuja uudestaan. Siitä jäi puuttumaan se toinen osapuoli ja jutusta tuli vähän vain omani.
Päädyimme eroon (suurin syys avioliittomme seksittömyys). Nyt minulla on uusi miesystävä jonka kanssa puhutaan jutut avoimesti ja seksi on juuri sen takia niin äärettömän hyvää :) Ja olen saanut sitä jo puolen vuoden aikana enemmän kuin avioliitossa 15 vuoden aikana :)
Eli anna palaa vaan jos tekee mielesi. Toivon todella että miehesi antaa palautetta ja saatte tästä yhteisen ihanan mausteen seksielämäänne.
Rohkeasti vain, rohkea rokan syö niinhän sitä sanotaan