Oletko koskaan lukenut typerämpää synnytyskertomusta??
En tuota linkissäkään olevaa. Ketä oikeasti kiinnostaa toisten synnytyskertomukset?
Kommentit (42)
parkoja jotka odottaa ensimmäistään ja aivan purematta tämänkin stoorin nielaisevat ja sitten pelkäävät kusi sukassa tulevaa... ;D
viestissä linkataan mia joen synnytyskertomuksiin.
Mut ei, iiiihanahan toi oli.
toooosi pitkiä unia nukkunut noissa "helvetin tuskissaan". Mä kans ihmettelin, että voiko sinne sairaalaan mennä käymään epiduraalilla ja lähteä kotiin kun ei huvitakaan siellä olla... Ja sitten uusi epiduraali ja eikun uimaan!
Mulla on pienet kädet ja silti ainakin 15cm tulee tuosta. ;)
Aika tylsä oli, en meinannut jaksaa lukea. Kauheaa jaarittelua kivuista ja ties mistä ja sitten vaan lopuksi kuitataan koko juttu, että "lapsi syntyi puoli-istuvassa asennossa 45 minuutin ponnistelemisen jälkeen". "Kullittelu" ärsytti minuakin.
Tulee aivan väkisin mieleen koulun äidinkielen aine.
http://www.huvitutti.net/vapaa/synnytyskertomukset/synnytyskertomus73.h…
että kyse on synnytys kertomuksesta??
En tuota linkissäkään olevaa. Ketä oikeasti kiinnostaa toisten synnytyskertomukset?
Kello 24:20. :) No toisilla on tapana kirjoittaa noin, ihan ok aine.
Ja mulle nousi päällimmäiseksi tunne, että äiti oli omituisen avuton tapaus.
olevan niin vähän tietoa synnyttämisestä vaikka itse olisi synnyttänyt.
Ja vielä lääkäri mies...
suorastaan nolo...
Voin kuvitella tuon ihmisen luonteen, enkä pidä siitä yhtään
siitä tulee juuri tällaista kökköä. Ihan hirveitä lauseita ja nolontökeröjä sanavalintoja. Ja loppuukin kuin seinään.
Olikohan kirjoittaja vähän liioitellutkin asiaa,miten tyyliin ekasta supparista huusi ja pyöri pitkin lattioita:D
"Samassa huoneeseen saapui toinen kätilö joka toi mukanaan paljon erilaisia piuhoja ja suuren laitteen. Hän kiinnitti piuhat vatsalleni ja kone alkoi surista ja piirtää kauniita kukkuloita ruudulle. Kuulin myös pienen pumputuksen, se oli oman lapseni sydänääni."
Onpas se kyllä ollu kone, voi kertakaikkiaan :D
Hauskaa! Mäkin haluun synnyttämään!!!
Ei vaan, harlekiinikirjat tuli mieleen. :) Kauhua ja jännitystä ainakin piisasi. Mutta onneksi kulta oli lääkäri!
Kiitos hyvistä nauruista!
"Samassa huoneeseen saapui toinen kätilö joka toi mukanaan paljon erilaisia piuhoja ja suuren laitteen. Hän kiinnitti piuhat vatsalleni ja kone alkoi surista ja piirtää kauniita kukkuloita ruudulle. Kuulin myös pienen pumputuksen, se oli oman lapseni sydänääni."
Onpas se kyllä ollu kone, voi kertakaikkiaan :D
Eihän epiduraalin jälkeen enää pääse ammeeseen, vaikka kuinka tahtois.
Ja ei avautumista ilmoiteta sormissa vaan senteissä?
Ja olihan siellä muitakin epäkohtia, kuten se että kun ensisynnyttäjälle annetaan epiduraali sitä vauhditetaan aina oksitosiinitipalla ja epiduraalia ei anneta jos on auki vain kaksi senttiä, neljä on se raja...
"Kätilö kehotti minua nukkumaan, koska edessäni oli vielä elämäni kamalin koitos."
Kai synnyttäjiä enemmänkin rohkaistaan.