naisen nuoleminen ja sauva sisään samaan aikaan
Kommentit (15)
että meillä harrastettais kumpaakaan, ei erikseen, eikä samaan aikaan
tai siis erittäin hyvää.
Kokeiltava juttu.
ehkä säkin vielä juskus päset jyvälle, mistä toistaiseksi olet jäänyt paitsi.
Toivottavasti.
ollut mitään apuvälineitä. Nuollaan ja imetään kyllä paljonkin, ja omia sormia käytetään, niitä jopa työnnetään vähän sinnekin....myös anaaliin. Mutta pelkästään sellaisen yhden nivelen verran ja hyvää on tehnyt.
Vaatii luottamuksellista suhdetta.ja avoimuutta
Tosin sormi, edes vähänkin sisällä tekee hyvää, mutta tuo yhdistelmä on ihan must!
Luottamusta ja avoimuutta dildo pillussa ja kieli klitalla? No kaikki seksi sitä vaatii, mutta ei tuo sentään ole mitään sadomasoa.
Vaatii luottamuksellista suhdetta.ja avoimuutta
Mun mies nuolee joka kerta ja antaa monta orkkua, kunnes en voi kuin vikistä. Sitten naiminenkin tuntuu taivaalliselta. Dildoakin käytetään, kummassakin reiässä toisinaan.
Eli täällä temppu edennyt jo pari pykälää.
Tosin sauva arsenaaliakin on vuosien mittaan hankittu joka reikään ja fiilkseen.
Mutta siis on jopa kolmella sauvalla kokeiltu jolloin on tajun lähtö ollut lähellä pari kertaa orkun saattelemana.
Mutta siis hyvä pienempi sauva jossa hyvä moottori klittaa varten, yksi hyvä sauvaa pillua varten ja sitten on se extreme mahdolisuus jos on vielä sauva B-rapussa. Mutta tämä vaatii mieheltä jo näppäryyttä (Rumpali toimii) Eli mies pyörittää kieltään ja sauvaa klitalla samaan aikaan! Ja samalla sorvaa sauvan kanssa sisään ulos.
Todella iso OOOOOOOOO!!!
Ja jos tykkää niin joskus (ei aina) niin jossain vaiheessa käsittelyä laittaa vielä sopivan sauvan B-rappuun niin HUH HUH.
On naapurit ihmeissään kun ikkunat helisee siitä huudosta, tällä lailla saatu myös aikaan elämän ensimmäiset ejaculaatio orkut.
ei nyt kyllä varmasti kovin harvinaistakaan.
on sormilla sisältä hierominen yhdistettynä nuolemiseen. Sauva ei ole minusta niin kätevä kuin sormet.
Eipä nyt tule mieleen mitään, mikä olisi parempaa kuin tuo. Toki sitä muutakin haluaa, varsinkin tuon käsittelyn jälkeen on ihanaa nauttia muustakin. Ja laittaa mies nauttimaan ilman töitä. Onneksi mies on itsekin hulluna tuohon minun hoiteluun.
Sormilla hierominen on myös aivan ihanaa, etenkin jos mies hieroo g-pistettä samaan aikaan kun nuolee, mutta kyllä sauva ja nuoleminenkin on todella ihanan tuntuista, kannattaa ehdottomasti kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies nuolee joka kerta ja antaa monta orkkua, kunnes en voi kuin vikistä. Sitten naiminenkin tuntuu taivaalliselta. Dildoakin käytetään, kummassakin reiässä toisinaan.
Kuullostaa tosi ihanalta. Olet onnekas.
Onko tässä nyt oikeasti jotain ihmellistä. Vai onko taloudessa dildokateellinen mies?
Kyllä meillä nuollaan ja dildotetaan. Ja mua runkataan tekopillulla, jos niin pyydän. Kumppaninvalinta on tarkka prosessi.
kuuluu meillä aika usein sekstailuun. joskus villillä päällä pyydän miestä työntämään sauvan pyllyynkin. hih