Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Papa-koe ja vauvakuume

10.03.2009 |

Saisinko täältä mielipiteitä tällaiseen asiaan: Päätimme pitkän harkinnan jälkeen aloittaa yrityksen ja kävin sitä varten gynekologin tarkastuksessa. Gynekologi halusi ottaa papa-kokeen, jonka tulosten saamisessa saattaakin mennä jopa kuukausi. Juuri nyt tuntuu, ettei jaksaisi enää siirtää yritystä yhdelläkään kuukaudella! Joten pitäisikö niitä tuloksia nyt vielä odottaa vai aloittaa yritys vaan rohkeasti..? Papakokeet ovat olleet minulla aina ok ilman mitään ongelmia. Tuskin tälläkään kertaa tulisin heti raskaaksi, vaikka eihän sitä tietysti koskaan tiedä..! Mitä te tekisitte - odottaisitteko vielä ne papan tulokset vai antaisitte palaa!?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei lääkäri edes vaatinut odottaa tuloksia sitä ennen.

Antakaa mennä vaan, jos niissä tuloksissa ei ennenkään ole ollut mitään vikaa :)

Plussaonnea!

Vierailija
2/3 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oishan se lääkäri sanonu, jos olisi pitänyt odotella tuloksia. Plussaonnee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin kanssa gynegologilla ennen kun aloimme vauvaa yrittämään. Mulla on muutama vuosi sitten ollut papassa muutoksia joiden vuoksi olen käynyt vuosittain kontrollissa. Mulle gynekologi sanoin jo siinä, että kiakki on kunnossa ja yritystä vaan alkuun. Tulokset tulivat sitten kahden viikon päästä postissa ja kunnossahan kaikki oli. Eli ei tarvitse odotella. Onnea yritykseen.