Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
millaisia ihmisiä pidät mukavana?
Kommentit (4)
osaa ottaa muut huomioon ja on samalla aaltopituudella asioissa kuin minä :) ei siis välttämättä samaa mieltä kaikesta, mut ajattielee saman henkisesti :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Posittivisuus on ihanaa kaikissa ihmisissä, kivaa ku tarttuu itseenikin ja muihin!
Hymykin riittää!
Posittivisuus on ihanaa kaikissa ihmisissä, kivaa ku tarttuu itseenikin ja muihin!
Hymykin riittää!
Alue: Aihe vapaa
huumorintajuisia,ei-juoruajia,itseäänkorostamattomia, muita arvostavia.