Onko kukaan ostanut ciraf tec-välikausihaalaria? Onko hyvä?
En ole ennen ko merkin tec haalariin törmännyt ja ostin sen tulevaksi kevääksi. Pitäisi olla tuulen ja veden pitävä ja saumat teipattu, hinta 39,90. Onko kenelläkään ollut aikaisemmin vai onkohan uutuustuote? Aloin jälikäteen epäröimään että tekeeköhän sillä mitään? Toki sen voi vielä vaihtaa/palauttaa.
Kommentit (20)
Vallitsevana värinä sellainen "harmahtava" mitä lähiaikoina ollut paljon haalareissa ja yläosassa vaaleanpunaista ja vähän valkoista. Hihatkin tätä tummempaa väriä, ei näy lika niin helposti. Vahvan ja napakan tuntuista kangasta kyllä on. Itse miellyin tuohon väriin juuri sen takia että lika ei helposti näy. Lassietecin haalari näytti olevan vaaleanpunainen ja lassien x-tec pinkki-keltainen väritykseltään. Niitä saisi olla tämän tästä pesemässä. Ja hintakin tässä aika paljon edullisempi jos ajaa saman asian kuin kalliimpi. ap
girafin vedenpitävä puku ja oli tosi hyvä! Ei kastuttu ja kestikin ihan hyvin. Toisin kuin nyt talvella meillä reimatec kulunut puhki takapuolesta!!
niin tietenkin myös keväällä laulettava virsi on välikausivirsi. Ja ajatelkaa mikä homma muuttaa kaikkien kivojen laulujen sanat. "Välikausisää lämmittää, luonnon kaiken herättää".
Välikausi ei tarkoita kevättä. Välikausi ei ole vuodenaika, vaan lämpötila, jota useinmiten esiintyy syksyllä, keväällä ja välillä myös kesällä tai talvella.
niin tietenkin myös keväällä laulettava virsi on välikausivirsi. Ja ajatelkaa mikä homma muuttaa kaikkien kivojen laulujen sanat. "Välikausisää lämmittää, luonnon kaiken herättää".
Piti vettä täydellisesti ja ei mennyt käytössä miksikään (toisin kuin kallis Reimatec). Suosin jatkossakin kys. merkkiä. Kivannäköisiäkin ovat!
Keväthaalari=haalari jota pidetään keväällä (ei siis syksyllä)
Välikausihaalari=haalari jota pidetään talven ja kesän välissä olevina kausina eli sekä keväällä että syksyllä.
Miksi pitäisi hommata erikseen syksyhaari ja keväthaalari kun voi olla järjevä ja ostaa välikausihaalarin joka menee molempina ;)
Kausivaatteet on suunniteltu tiettyihin tarkoituksiin tai sääoloihin. On pakkaskauden vaatteet, joita käytetään pakkasessa (usein talvella) ja hellekausivaatteita, joita käytetään lämpimillä säillä (Suomessa joskus kesäisin), sitten on myös olemassa näiden ääripäiden välissä oleva välikausi, jolloin lämpötila on plussalla, mutta ei kovin lämmin ja kuten sanoin, näitä välikausi vaatteita käytetään etenkin syksyllä, keväällä (ja nykyisin talvella.)
Miksi ihmeessä joku tietty lämpötila olisi välikausi.
Esim. juhlamekko ei ole sää
itse asiassa edes keväthaalari ei ole säätilaa kuvaava.
käyttökokemusta ei tietenkään ole vielä, mutta musta tuntui suht laadukkaalta ja värikin on kiva. Musta se alaosan kangas on ihan samanlaista, kun toissasyksyn lassien supratecissä (ja samanlaista se lienee vieläkin).
ja olen kyllä ollut todella tyytyväinen. Vaikka kuinka ulkona möyrii kaikki lumikasat läpi niin silti haalari ei ole päästänyt kosteutta läpi vaikka päältä näyttääkin kostealta.
Eli minä ainakin suosittelen =)
Oliskohan siinä poikien puvussa ollut sinistä ja harmaata.