Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mieheni kanssa olemme lapsettomuushoidoissa.
05.03.2009 |
Seuraavaksi tulee ensimmäinen PAS.
Äitini on minulle läheinen ja hänen kanssaan puhun tästä asiasta.
Löytyykö mistään palstaa jossa keskustelevat lapsettomuudesta kärsivien läheiset? Äitini kaipaa vertaistukea.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Enpä tiedä, että onko lapsettomien läheisille keskustelupalstaa.... Voisiko läheisille perustaa oman keskusteluketjun esim. tuonne osioon, jossa keskustellaan lapsettomuudesta. Joku vaan, kun aloittais,niin varmasti muitakin löytyisi. Monelle kuitenkin esim. äiti tai sisko on tärkeä tuki. Minulla itselläni on pitkä lapsettomuustausta takana, mutta kuulun niihin onnekkaisiin, jotka onnistui hoidolla. Sain kaksoset 3,5-vuoden yrittämisen jälkeen ivf- hoidolla, joka muuttui inssiksi, kun ei kehittynyt kuin 2 munarakkulaa. Minulla kuitenkin lapsettomuuden tuska jatkuu:( Kaksoissikoni on yrittänyt saada lasta jo melkein 4 vuotta. Heille on tulossa ensimmäinen ja he ovat päättäneet ainoa ivf nyt huhtikuussa. Pelottaa ja jännittää hänen puolestaan ihan hirveästi!!! Olen joitenkin hieman katkerakin, että meidän kaksosten täytyy käydä tämä lapsettomuuden tuska kummankin läpi:( Olisin toivonut, että siskoni olisi säästynyt tältä! Olisin itsekkin valmis tulemaan kirjoittelemaan sellaiselle palstalle tai ketjuun, jossa läheiset saisivat jutella lapsettomuudesta. Voimia ja kärsivällisyyttä sinulle hoitoihin!!!!! Pidän sinulle ja kaikille muille lapsettomuudesta kärsiville peukut pystyssä, että hoidot tuottaisivat sen kauan kaivatun pinen nyytin:)