Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut näkemään ihmisten ympäriilä säteilyä,

Vierailija
04.03.2009 |

Googlaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjoittelen reikin avulla, mutten ole onnistunut, vielä. Onnea sinulle!

Vierailija
2/19 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräänlainen pilvi ylävartalon ympärillä. Aistin sen hyvänä tai pahana. Mikä se kehä oikein on? Jos tietäisin nimen, niin voisin googlettaa.

Järkyttävintä on, että tänään töistä tullessa bussissa viereeni istui täysin mustiin pukeutunut laiha nuori mies, jolla ei ollut tätä kehää lainkaan. Hän oli kuin ilmaa siinä istuessaan, hyvä kun mahtoi hengittää. Tuon kokemuksen jälkee havahduin huomaamaan tän ilmiön, olen sen nähnyt jo aiemmin ihmisten ympärillä (kuulunut kokonaisuuteen), mutta se ei ole kiinnittänyt huomiota ennenkuin se yhdeltä puuttui. Ja samalla alkoi pelottaa, enhän mä edes usko mihinkään yliluonnolliseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ehkä ensin kannattaa käydä silmälääkärillä.

Vierailija
4/19 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut silmäsairaudet aiheuttaa tuollaista,OIKEASTI.

Vierailija
5/19 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ehkä kaukaa haettu, mutta ihminenhän on sähköinen ja varmaan sitten "säteilee" ulospäinkin. Joillakin ihmisillä voi olla harvinainen tarkempi näöntarkkuus tällekin säteilylle.

Mihinkään yliluonnolliseen en minäkään usko.

Vierailija
6/19 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taidakkaan haluta tietää tästä enempää tai kait tälle nyt joku selitys on olemassa. Tämä ei ole kiva ominaisuus elämässä, lopettakaa heti harjoittelu, jos joku sitä tekee.

ap, joka on realisti, ateisti, teknokraatti, tiedenainen

Vierailija
7/19 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ!

Pese ne silmälasisi niin jo helpottaa...

(Eikö ihmisten tyhmyydellä ole mitään rajaa?)

Vierailija
8/19 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/19 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikan 40-vuotistarkastuksessa. Verenpainetta kyllä oli vähän liikaa, mutta sitä on ollut vuosia jo.

ap

HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ!

Pese ne silmälasisi niin jo helpottaa...

(Eikö ihmisten tyhmyydellä ole mitään rajaa?)

Vierailija
10/19 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei chakran aistimista tarvitse pelätä. Ehkäpä kannattaisi lukea vähän lisää tietoa.

Vierailija
11/19 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yksinkertaisen harjoituksen avulla. Jotkut pystyvät näkemään sen ihan noin vaan. Kyllä aurasta näkee ihmisen sairaudet ja tunnetilat, mutta esim minä en osaa niitä tulkita. Jos haluan katsoa, näen kyllä auran kirkkaana valona. Ja kuten jo sanoin, ihan jokainen pystyy sen näkemään.

Vierailija
12/19 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan parissa minuutissa sen pystyy näkemään kun vaan katsoo oikealla tavalla. Vähän sillä tavalla "läpi". Niinkuin katsoisi kolmiulotteista piilokuvaa.

Vierailija
13/19 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole mitään sellaista nähnyt, mutta minusta se on ihan tieteellisestikin selitettävissä. Aura siis.

Koko kaikkeus on täynnä sähköä ja magnetismia. Aura on käsittääkseni juuri tätä.

Miten sen voi opetella näkemään?

14/19 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä sitä hyvään. Voit esimerkiksi pyytää kaveriasi mukaan kun menette pimeään kellariin niin kaverin pään säteily valaisee sinulle tien.

Vierailija
15/19 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis on hajataittoa jonkun verran, mutta muuten näkö on hyvä. Näen nämä "aurat" (jos niitä siksi haluaa sanoa) silloin kun annan silmien levätä, eli katson rauhassa kieroon. Mä en ikinä ole sen sijaan pystynyt näkemään koliuloitteisia kuvia tai leffoja niillä vihreä-puna-silmälaseilla.

En usko auraan vaan ihan vain tämä ilmiö on sitä että silmät "sumenee". Riippuu valosta miten voimakkaasti näen nuo.

Vierailija
16/19 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan parissa minuutissa sen pystyy näkemään kun vaan katsoo oikealla tavalla. Vähän sillä tavalla "läpi". Niinkuin katsoisi kolmiulotteista piilokuvaa.

puhtaasti joku näköön liittyvä kaksoiskuva, olen itsekin sellaisen onnistunut kai joskus tihrustamaan.

Vierailija
17/19 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olen syönyt niitä sieniä...

Vierailija
18/19 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. aivokasvain.. lääkäriin vaan..

Vierailija
19/19 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen meditoinut ja siihen kyllä liittyy sellainen outo ilmiö, että kun meditaatiossa pääsee tarpeeksi syvälle, näkökenttään (silmät suljettuina) ilmaantuu sellaisia violetteja pilvimäisiä muodostelmia, jotka usein rupeaa vielä pyörimään. Se että onko tuo yliluonnollista vai joku ärsykkeiden puutteeseen liittyvä ilmiö, voi olla montaa mieltä. Kerran olen tosin onnnistunut näkemään ne pilvenriekaleet myös silmät auki, kirkosssa urkukonsertissa. Siellä nyt tuskin ainakaan ärsykkeiden puutteesta oli kyse. Mutta ihan mielenkiintoista, joku muukin voisi kokeilla saako ilmiön aikaiseksi meditoimalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi