Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA! tasan 25rv ja kohdunsuuntilanne!!!

Vierailija
04.03.2009 |

neljättä odotan, ja tässä raskaudessa on tullut riesaksi jatkuva kivuttomat supistukset.

Tuossa äsken sitten innostuin vähän leikkimään itsekseni ja sormettaessani vähän syvemmälle huomioni siirtyi kohdunsuulle. Vahingossa osuin siihen keskelle,ja tuntui, että jos olisin vähänkin painanut, olisi sormi mennyt siitä sisään helposti. No en tietenkään painanut, mutta se jäi vaivaamaan mieltä, samoin kuin se, että näin maallikon sormeen tuntui jotenkin pehmeän höttöiseltä koko kohdunsuun alue.

pitäisköhän mun soitella huomenna neuvolaan vai antaa vain tilanteen ola tälläisena?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

räpylöitäs tunget :D?

Vierailija
2/3 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa sama tilanne kun kolmatta odotin. Siis kivuliaíta supistuksia rv24 lähtien. Kävin nla lääkärillä joka oli sitä mieltä että ulkosuu oli sormelle auki ja laittoi äitipolille. Äitipolilla ultrattiin ja ei ollut auki, pehmennyt kylläkin. Äitipolin lääkäri sanoi että ne neuvolalääkärit kyllä saavat sen kohdunsuun "porattua" auki jos on pehmeä, sinne ei olisi syytä noilla viikoilla mennä sorkkimaan. Lapsi syntyi rv39+2, vaikka supistuksia olikin jo sieltä viikolta 24 asti, olin saikulla koko loppu raskauden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huomenta, unnutin eilen itseäni ja työnsin sormeni varmaan liian syvälle, kohdunsuu varmaan aukesi"