Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä nettikaupasta pojalle kivoja 146-170 vaatteita?

03.03.2009 |

Meillä herra tokaluokkalainen on jo mennyt yli 140 cm, joten nyt kaipaisin ala-asteelaiselle sopivia (ei siis mielellään mustaa, harmaata, myrkynvihreää, niitä löydän kyllä itsekin) vaatteita, joissa saisi olla mielellään joku juju. Pienemmällä tykkään käyttää mm. MeToon ja Minymon vaatteita, pienemmälle nyt löytyy kivoja tietty vaikka mistä liikkeestä, mut heti kun mennään yli tuon 140 cm, niin onkin vaatteet kuin teineille ja tokaluokkalaista en vielä haluaisi pukea niin. Klassisiakin vaatteita vielä löytää jostain, mutta niitä missä olisi jotain väriä ja elämää, niin ei millään.

Onko hyviä ideoita? Nettikaupan lisäksi myös ihan kauppavinkit kelpaa. Esim. Stocka oli ostanut sisään taas tosi synkkiä vaatteita, onneksi hulluilta päiviltä hamstrattiin pojalle, kun siellä oli oranssia ja kirkkaanpunaista hupparia yms.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy katsomassa NEXT:in euroopan nettikauppa, siellä iso valikoima pojille. Myös linus&lotta myy Name it vaatteita isoissa koossa mutta valikoima aika supea. Itse käyn Kampin Name It liikkeessä hakemassa pojallemme 136 cm (myös tokaluokkalainen) pirteää vaatetta,

Vierailija
2/4 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkuluuruu.net myy. Tän hetkistä valikoimaa en tiedä, mutta joskus harmitellut kun joku kiva on ollut isoissa koissa vaan saatavilla ja meillä käytetään vasta kokoa 110cm.

linus ja lotta myy name it:ä

siellä näkyi osa vaatteista löytävän myös isossa koossa

http://linuslotta.com/fi/shop/brand/name-it

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nextin liikettä olenkin jo katsomassa. Mitenkäs sieltä eu puolelta on toimitukset tulleet?

Mä olen noita Name It vaatteita ostanut välillä Stockalta ja välillä Lohjalta, mutta ainakin Lohjalla koot tuntuu loppuvan siihen 140 kokoon usein. Onko tuolla Kampin liikkeessä kokoa 152?

Niin ja sitten tähän ketjuun kerrottakoon huhu, että Minymon vaatteita olisi kai syksyn mallistossa tulossa kokoon 152 asti. Näin ainakin Kuperkeikan myyjä väitti ja se merkki tulossa myös heille myyntiin.

Välillä olen bongannut myös Mayoralin vaatteita isommassa koossa, tosin ne ovat pientä mitoitukseltaan, joten mikään 146 kaan ei varmaan meille riitä.

Vierailija
4/4 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä. Noita Dodipetton vaatteita meillä ei ole ollutkaan.