Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä gyne voi tehdä kohdunlaskeumalle?

Vierailija
03.03.2009 |

määrätä lantionpohjan jumppaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköärsytyshoitoa/biofeedbackhoitoa fysioterapeutilla tai kotiin mukaan saatavalla laitteella, ja jos nää ei auta on leikkaus ainoa vaihtoehto. Gyne voi todeta ongelman, muttei se juuri sille mitään voi tehdä=). Jos olet ylipainoinen, laihduta.

Vierailija
2/6 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako sitä ns. tavallinen jumppari vai erityisfysioterapeutti?

Ylipainoa ei ole, mutta mahassa usein kaasua erilaisten allergioiden takia. Vaikuttaakohan se?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mulla ainakin vaikuttaa, jos maha on täysi, ummetusta ym. Ja parikin lisäkiloa tuntuu heti.

Vierailija
4/6 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etu- tai takaseinää. Spinaalipuudutuksessa tehdään. Tehokas apu.

Vierailija
5/6 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Method putkisto syvävenytyksestä (ja kuulemma myös pilateksesta) ainakin mulle suurempi apu kuin fysioterapiakäynneistä. Sellaisen fysioteraputin käyttämän laitteen voi muuten tilata englannista kotiin suht halvalla eli, jos käyt fysioterapiassa, voi terapeutti laittaa kotiohjelmia sulle niin ei tarvii käydä niin usein vastaanotolla. Säästää huimia summia. Mulla ainakin eka käynti oli n.80e ja seuraavat 65e ja alkuun pitäis käydä parikin kertaa viikossa.. Putkistossa oppii parhaiten löytämään ja hallitsemaan lantionpohjalihakset. Hula-vanne on myös tosi hyvää kotijumppaa, mutta sitä ei saa tehdä liian kauaa, ettei mene hapoille ja sitten ei lihakset ainakaan kanna. Fysioterapiasta saa vähän takaisin, jos on lääkärin lähete.

Kirurgiseen toimenpiteeseen ei suositella kovin helposti menemään, koska voi jäädä kiputiloja ym. Ja kirurgi kannattaa valita tosi tosi tarkaan, näin suositteli oma gyneni.

Vierailija
6/6 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko lääkärit sitä mieltä että enää ei kannata lapsia hommata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän