Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tehnyt kaksi aborttia, saako mieheni tietää niistä?

Vierailija
03.03.2009 |

Miksi miehesi ei voisi niistä tietää?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nimittäin kyllä sisarusten kesken tutkailtiin toistemme neuvolakortteja oikein urakalla. ;)

Vierailija
22/24 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt raskaana ja mieheni sisko odottaa myös, mutta ei tulisi mieleenkään, että alettaisiin vertailla äitiyskortteja ja ultramittoja. Painoarviot nyt muistaa muutenkin, jos niitä jostain ihme syystä haluaa vertailla.

....sitten kun suvussa tms. on muitakin raskauksia (varsinkin jos sattumalta olisi samaanaikaan) niin äideillä on usein kiinnostusta verrata sitä että "meidän tyttö oli senjasen pituinen/painoinen siinä ja siinä ultrassa - ai jaa joo meidän tulevalle lapselle tuli muuten ihan samat mitat kun oltin eilen ultrassa!". Pelottaako se painolukema??? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt raskaana ja mieheni sisko odottaa myös, mutta ei tulisi mieleenkään, että alettaisiin vertailla äitiyskortteja ja ultramittoja. Painoarviot nyt muistaa muutenkin, jos niitä jostain ihme syystä haluaa vertailla.

Ihan normaalina ollaan pidetty itseämme. Toistaiseksi. ;)

Vierailija
24/24 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen antanut tulla, jos on halunnut. Käytännössä on ollut mukana esikoisen odotuksessa ensimmäisellä käynnillä ja joskus silloin, jos se on ollut helpointa kyytien takia (aika aamulla ja helpointa mennä samalla autolla töihin sen jälkeen).

Kuopusta odottaessa taisi olla mukana vain ultrissa, joissa oli tietysti esikoisenkin odotuksen aikaan.

Minä henkilökohtaisesti en osaisi ajatella vanhoja abortteja yksityisasiana, jos ne vaikuttavat raskauden seurantaan tms. Samasta syystä kerroin miehelle teininä sairastamastani klamydiasta silloin, kun kävimme lapsettomuustutkimuksissa 1.5 vuoden turhan yrittämisen jälkeen. (syy hankaluuksiin oli muualla, btw)