Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kevät siivoukset jo tehty :-D?

Vierailija
01.03.2009 |

ihan tavallinen joka viikkonen siivous, matot ulos ym, mutta tuntui erityiseltä, kun aurinko niin kauniisti paistoi.

Ikkunoita en ole vielä pessyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoritin kaikki kevätsiivoukset jo monta vuotta sitten etukäteen.=)

ei tarvi vielä moneen vuoteen miettiä tuollaisia...

Vierailija
2/6 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kun se kevät tulee, eli siinä huhtikuun aikana, enne vappua. Vietetään nyt ensin nämä talveen kuuluvat hiihtolomat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keväällä stressata.

Mä en vaan jotekaan saanut viime syksynä itsestäni mitään irti. Onneksi tein sentään joulusiivouksen syyskuussa. Kevätsiivousta en sitten sen päälle jaksanut tehdä.

Olen jotenkin niin saamaton ja itsekurinkin on huono. Olen yrittänyt pudottaa painoa painonvartijoiden pistesysteemillä. Se on tosi vaikeaa, Huomasin tänään, että syön jo ensi marraskuun pisteitä...

Vierailija
4/6 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kevätsiivoukset tehdään tammi-helmikuulla ja sitten kun on kevät,niin ulkoillaan kun on niin ihanat ilmat.

Turha silloin on rättejä heilutella ;D vaan nautitaan kevätsäästä

Vierailija
5/6 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä siivotaan säännöllisesti, joten ei ole mitään kausisiivouksia. Ikkunat sattan pesasta, jos jaksan tai sit tilaan ikkunanpesijän.

Vierailija
6/6 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perus viikkosiivous eli matot ja petivaatteet ulos,lakanat vaihdetaan,pölyt pyyhitään,lattiat imuroidaan ja pyyhitään kostealla...kylppäri ja wc.t pestään MUTTA

KEVÄTsiivous tarkoittaa että koti siivotaan katosta lattiaan,ikkunat ja kaapit pestään putipuhtaaksi :),ymmärsittekö ;D?

Sit jouluksi tehdään samanlainen siivous kuin kevätsiivous...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän