Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein teillä on piritystä arjen keskellä?

Vierailija
01.03.2009 |

Piristyksellä tarkoitan vaihtelua esim. hotellityötä toisella paikkakunnalla, kylpyläreissua, lomamökin vuokrausta, ulkomaanmatkaa, matkailua kotimaassa, autoilua ystävien luokse toisen kaupunkiin, laivareissua, laskettelureissua Lapissa tai muualla Suomessa/Ruotsissa tms normaalisti arjesta poikkeavaa menemistä/tekemistä.

Minua alkaa arki välillä tympäistä ja osin myös ahdistaa. Viimeksi olemme olleet joulukuun alussa viikonloppureissulla toisessa kaupungissa ja nyt alkaa tuntua, että olisi pakko päästä kotoa pois joksikin aikaa. Päiväreissuja olemme tehneet mm. Flamingon vesipuistoon, mutta ne eivät riitä irtiotoksi.

Ai niin, uutena vuotena yövyimme hotellissa, mutta siitäkin on jo aikaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan on rankka talvi menossa, kun olin onnettomuudessa tammikuussa. Nyt jo haave siitä arjestakin on vielä kaukana...

Vierailija
2/3 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista yksi reissu sitten kestääkin kuukauden. Kesälomalla lähdetään Pohjois-Karjalaan, jossa ollaan koko loma. Siihen sitten mahtuukin useampi kyläily eri paikkakunnilla, mökkilomaa, festaria ym. Jouluna, talvilomalla ja/tai pääsiäisenä käydään jossain olemassa muutama yö.

Tähän ei varmaan lasketa sitä että käydään noin kerran kuussa mun siskon luona Helsingissä. Autolla sinne ei kyllä täältä Vantaalta viiti mennä ku julkisilla pääsee ovelta ovelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pienet lapset ja viimeksi viime kesänä käytiin korkeasaaressa ja sieltäkin ajettiin yöksi kotiin,emme siis asu pkseudulla..ensi kesänä on seuraava reissu kun lähdetään muumimaailmaan ja silloin jopa yövytään hotellissa.mutta nämä vähäisetkin ovat siis näitä lasten juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän