Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako joku paljastaa huutissalaisuuden, miksi ihmeessä

Vierailija
28.02.2009 |

jotkut saa vaatepaketteihin kovasti huutajia, vaikka vaatteet ihan tavallista market-vaatetta? Itse laitan vaatepaketin ulkomaisin hyvin merkein, enkä saa ketään huutamaan. Mikä tuossa mahtaa olla jujuna?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kuvailet vaatteita jotenkin ihmeellisesti. Esim epämääräisesti.

jotkut saa vaatepaketteihin kovasti huutajia, vaikka vaatteet ihan tavallista market-vaatetta? Itse laitan vaatepaketin ulkomaisin hyvin merkein, enkä saa ketään huutamaan. Mikä tuossa mahtaa olla jujuna?

Vierailija
2/18 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöhinta tosiaan 0 tai 1 ja nousu max 2 euroa. Mutta eipä hintavaraus ole lähimainkaan sulkeutuessa, vaikka myisin 100 euron arvoista vaatepakettia 20 eurolla, jos homma jää tuohon yhteen huutajaan.

Miten tosiaan hintavaraus vaikuttaa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttävät menevän kuumille kiville.

Vierailija
4/18 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä liiankin (epäilen) nimittäin ilmoituksiin tulee siten paljon tekstiä luettavaksi.

Vielä ehdotuksia?

ap

Vierailija
5/18 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät kuvat joka vaatteesta.

Vierailija
6/18 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkien sellaisia, että suomalaiset tuntevat ne. Klassinen kiinnostuksen herättäjä on Reimatec tai Elle.

Vierailija
7/18 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut monia vaatepaketteja huutiksesta, mutta jos niissä on hv, en vaivaudu edes katsomaan.

Vierailija
8/18 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittanut jättävänsä huutamatta kohteita, joissa hintavaraus.

Vierailija
9/18 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä vaatteitahan on siellä myytävänä tosi paljon ja monet käyttää hakua. Kun laitat niitä hakusanoja ilmoitukseen niin se tulee löydetyksi.

Vierailija
10/18 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paketeissa on niitä "vakikorottajia" joillakin myyjillä..

Vierailija
11/18 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos ei ole kavereita niin rekisteröit itsellesi pari ylimääräistä huutistunnusta ja korotat niillä. Näinhän siellä on vuosikaudet saatu poskettomia hintoja. En tiennyt että tämä oli kenellekään mikään salaisuus enää?

Vierailija
12/18 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jätän huutamatta.. koska useimmiten on käynyt just niin et LH on ollut vaikkapa 25e ja vaatteita esim 8-12 kpl ja hv sitten 100e tmv

Toinen mikä tappaa mun kiinnostuksen on postikulut,jos PK:t on 9e ja vaan joku muutama vaate niin en jaksa.

AI NIIN ja EI KENKIÄ!! En mä ala ostaan kenkiä vaatepaketin painoksi.

Kuvat isot,selkeät,puhtaat vaatteet. Joka kohteesta ei tarvitse selittää metritolkulla kun on hyvä kuva joka kertoo jo kaiken vaatteesta.

Niin ja saa olla vaikkamikämerkkituote niin EN OSTA jos lukee "huomaamaton läikkä vasemmassa hihassa,ei ole meillä käyttöä estänyt" tai "pikkuiruinen reikä paikattu haaroissa" tmv..

Vierailija
13/18 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kirppikselläkin menee monesti kaupaiksi tuotteet jotka on hyvin halpoja, vaikka oiskin saumat vinossa tms. Eli mielummin maksetaan vähän laaduttomista tuotteista, kuin hieman enemmän laadukkaista. Tosin esim. Marimekon paidat käy aina kaupaksi.

Vierailija
14/18 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse oon huomannu et kirpparilla saa paljon paremman hinnan lastenvaatteista ku huutonetis, ja jatkossa aionkin kyl pistää kirpparille kaikki,huomattavasti helpompaakin... ja tosiaan kaverit tuol korottelee..

Vierailija
15/18 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis huutaa "poskettomalla hinnalla".

tai jos ei ole kavereita niin rekisteröit itsellesi pari ylimääräistä huutistunnusta ja korotat niillä. Näinhän siellä on vuosikaudet saatu poskettomia hintoja. En tiennyt että tämä oli kenellekään mikään salaisuus enää?

Vierailija
16/18 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita taitaa piisata korottelemassa. Kummasti näitä markettipaketteja juuri huudettu sillä seudun.

Vierailija
17/18 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita taitaa piisata korottelemassa. Kummasti näitä markettipaketteja juuri huudettu sillä seudun.

sehän on lesta-aluetta Oulu....;)

Vierailija
18/18 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi lähtöhinnaksi laittaa summaa jonka vaatteista tahtoo saada?

Kaikista hulluimpia on selkeesti kalliit tuotteet lähtö 0e korotus tyyliin 0.2e Ja sitte ihmetellään ku ei se kuudenkympin hv ylity..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan