Mua ei kiinnosta pätkääkään maksella suurten ikäluokkien eläkkeitä
He ovat vaurain sukupolvi Suomessa sotien jälkeen, pistäkööt omaisuutensa myyntiin jos eläkettä havittelevat.
Minä porskutan työttömänä enkä maksele kellekään yhtään mitään.
Kommentit (14)
kun et niitä eläkemaksuja maksele..niin tuskin niitä sinullekkaan maksetaan. meinaan jollain 30e kk eläkkeellä et sinäkään pitkälle pötki...
enkä ole eläissäni tehnyt vuotta yhtä jaksoisesti töitä. Enkä tule tekemäänkään. Suuret ikäluokat pärjäävät ilman isoja eläkkeitä ja niillä on varaa hommata itselleen paskavaippojen vaihtajat vanhankotiin kun muutaman kesämökkitontin realisoivat.
jolla porskuttaa ihan mukavasti vaikka ei olisi päivääkään töitä tehnyt.
sitten kun on ap:n aika päästä eläkkeelle palataan samaan, kun joskus vuonna 1 ja 2 eli vaivaistaloon, kun talous on niin kuralla.. Eli ei takuu eläkettä ( johan nytkin vanhuksilta otetaan monia etuuksia pois) vaan vanhukset säilötään vaivaistaloihin ( ei vanhainkoteihin) . Ruokitaan puuroilla j velleillä ja vaatteet on jotain "säkkejä"
Muut ei tarvitse mitään, kunhan minä saan kaiken.
Kiva asenne sulla, onnittelen!
sitten kun on ap:n aika päästä eläkkeelle palataan samaan, kun joskus vuonna 1 ja 2 eli vaivaistaloon, kun talous on niin kuralla.. Eli ei takuu eläkettä ( johan nytkin vanhuksilta otetaan monia etuuksia pois) vaan vanhukset säilötään vaivaistaloihin ( ei vanhainkoteihin) . Ruokitaan puuroilla j velleillä ja vaatteet on jotain "säkkejä"
aivan totta, mutta tuo sama kohtalo tulee olemaan kaikilla, riippumatta siitä miten raadat eläkkeesi eteen. Suuret ikäluokat vievät tuhkatkin pesästä.
kivan perinnön, toivottasti pian. ap
Muut ei tarvitse mitään, kunhan minä saan kaiken.
Kiva asenne sulla, onnittelen!
He jos ketkä ovat totisesti osanneet pelata omaan pussiinsa.
Samaan aikaan suuret ikäluokat ulisevat muutamasta lisätyökuukaudesta. Lapset näkevät nälkää!
eläkeläisiäkin on kyllä pohjanoteeraus. Hankkikaa pummit elämä.
eläkeläisiäkin on kyllä pohjanoteeraus. Hankkikaa pummit elämä.
Täällähään pitää kadehtia köyhiä lapsiperheitä, jotka elävät kädestä suuhun?
Mutta jos rikkaita kadehtii, on pummi.
Häpeä vähän jos et ole valmis maksamaan takaisin niille jotka ovat kannatelleet sinua koko elämäsi
kun ovat hankkineet niin vähän lapsia.
pullamössösukupolvea, joka ei koskaan oppinut tekemään töitä, koska suuret ikäluokat tuhosivat heidän tulevaisuutensa kuten nyt tuhoavat nykyisten opiskelijoiden tulevaisuuden ja lasten ja nuorten tulevaisuuden?