Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia puseroita käytät IMETTÄESSÄ?

Vierailija
28.02.2009 |

Ja pidä sen päällä omia lempparipaitojasi tai jotain neuletakkia, varsinkin pitkät imetystopit on kivoja.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottelen ja olen miettinyt, että minkälaisia paitoja sitä sitten käyttäisi imettäessä. Olen nähnyt eri kaupoissa laajan valikoiman imetyspaitoja ja minusta ne eivät todellakaan ole muodikkaita tai kivan näköisiä. Jos sellaisia pitää laittaa päälle, niin itkuhan siinä tulee... ;)

Kuinka vaikeaa imetys on ihan tavallinen paita päällä? Joutuuko paidan rynttään hirveen ylös, jotta rinnan saa esille. Entä imetys jossain missä muita ihmisiä, onko noloa rullata koko paita ylös niin, että mahakin näkyy. Tietysti jossain V-aukko paidassa voi rinnan saada esille yläkauttakin.

Ihmeelliset ongelmat, mutta täytyy kysyä kun mietityttää. :)

Vierailija
2/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppi paidan alla tosiaan peittää masun, jos rullaa oman paidan ylös. Meille on tulossa kesävauva, joten kesällä toppi+paita yhdistelmä voi olla vähän kuuma...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa oikea vaihtoehto on glamourmom-toppi jos et halua käyttää jotain imetyspaitahirvityksiä jotka ovat päällä kuin telttoja. Glamourmom-toppi maksaa n.35e eli topiksi aika hintava, mutta on hintansa väärti. Toppi vaan alle ja päälle mikä tahansa normaalivaatteesi. Itsellä kolme kyseistä toppia ja niillä pärjää ihan mukavasti.

Vierailija
4/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitapuseroilla, napit auki edestä ja rinta suuhun. Eipä sitä niin julkisesti edes imetä, että ihmiset näkis.

Vierailija
5/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt aina ihan tavallisia paitoja. Käytän melkein aina tyköistuvia, jonkin verran joustavia paitoja ja neuleita, jotka on helppo nostaa helmasta ylös imetyksen ajaksi. Kun ostaa vielä vähän laadukkaamman paidan, se ei venähdä toistuvasta nostelusta.

En keksi mitä käyttöä erillisillä imetysvaatteilla on. Tosin olen hoikka eikä vatsalla ole ylimääräisiä uimarenkaita tai raskausarpia joiden vilahdusta pitäisi hävetä. Ymmärrän tietysti jos joku ei halua mahaläskiensä vilahtavan siinä paitaa nostaessa. Imetyksen aikanahan se vatsa ei näy, kun vauva on siinä edessä (ja loput voi peittää vaikka harsolla).

Vierailija
6/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kotioloissa ihan siinä pelkässä topissa ja muuten puin topin päälle vielä hihattoman paidan, pellavatunikan ym. kesävaatteen kun vatsa pömpötti vielä sen verran etten kehdannut siinä pelkässä topissa ihmisten ilmoilla huidella,meilläkin oli siis kesävauva:D t.kakkonen

Vierailija
7/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat todellakin tyköistuvia eivätkä mitään telttoja!!

Musta ne olivat loistavan käteviä. Kesällä lyhythihaisia ja talvella pitkähihaisia. Mulla oli jopa talvella Boobin imetysfleece, ihanan lämmin rinnoille alkuvaiheessa.

Mutta pärjäähän sitä tavallisella paidalla ainakin kesällä, kun ei tule niin vilu. Alkuimetyksessä rinnat ovat kuitenkin hyvin arat kylmälle.

Vierailija
8/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostin helmaa sen verran ylös että tissin saa suuhun. mahan peitin eim. harsorätillä, joka muutenkin on hyvä olla, meillä ainakin maitoa vuosi sinne tänne vauvan suusta välillä. en oikein pidä noista imetyspaidoista tai napillisista paidoista, niissä on jotenkin aivan paljaana.

ei siitä paljon mitään näy kun vauva on rinnalla ja paita vain nostettu ylemmäs. minusta ihan häveliään näköistä ja kehtasin julkisestikin imettää (eikä ihmiset aina edes huomanneet mitä olin touhuamassa :))

Vierailija
9/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

topin alla. Se toimii hyvin kaikenlaisten paitojen alla-ei tuu niin alaston olo!

Vierailija
10/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ja ainoastaan... Mitkään muute ivan toimi... Boobit on ihania ;)

http://www.boob.se/

Vierailija
11/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona siinä ei välttämättä edes ole mitään muuta päällä, kylässä tms. päällä on joku neuletakki tai vastaava, jota voin sitten asetella rinnan peitoksi katseilta pois.

Vierailija
12/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan toppi ja neuletakki yhdistelmä on paras.

Vierailija
13/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin netistä ja huomasin, että ainakin Babyidea ja muutama muukin nettikauppa möi niitä. Glamourmomin käyttäjät, miten hyvin imetysliivit mahtuvat/toimivat topin kanssa?

Valitettavasti mulla ei tule olemaan mahdollisuutta käyttää pelkkää toppia, koska jo ennen imetystä kokoni on 70DD tai 70E eli aikas valtava. Pakko saada siis kunnon liivit vielä alle tukemaan. Voiko Glamourmom-toppia käyttää näppärästi imetysliivien kanssa?

Boobin paitoja mulla on jo nyt odotusaikana 5 kpl. Ne on kyllä todella laadukkaita ja värivaihtoehtoja on runsaasti. Mietin, että pitäiskö kesäksi ostaa pari sähäkkää Glamourmomia.

Vierailija
14/14 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on todella käteviä eikä mun mielestä ainakaan mitään telttoja! Muodikkuudesta en ehkä tiedä, mutta mä ainakin tykkäsin niiden malleista sekä väreistä. Ja ovat todella käteviä myös julkisilla paikoilla, imetys on tosi huomaamatonta puuhaa niiden kanssa.

Ja pliis, älä ainakaan julkisella paikalla (kahvilassa tms) imetä v-aukkoisen puseron kaula-aukon kautta ellet käytä siinä edessä jotain harsoa tms. Muuten on kyllä rintasi niin tyrkyllä että sitten taas kirjoitellaan paheksuvia kommetteja julki-imetyksestä. Kotona toki saattaa toimia.