Onko vartalosi länsimaisen kauneusihanteen mukainen?
.
Kommentit (15)
Kroppani on sopusuhtainen, lähinnä tiimalasin mallinen. Laiheliini en kuitenkaan ole, mitat ovat 170/68, kuppi 75C. Eli joidenkin mielestä minulla varmaan on muutama liikakilo, mutta itse olen näin tyytyväinen. Ylimääräistä kun ei tursua mistään ja toisaalta tykkään että on vähän muotoja.
sillä mitat on aika samaa luokkaa kuin esim. missikandidaateilla. 174/58 ja ympäykset 90-64-91.
lättänät oksettavat hanskat tissien paikalla, arpinen löysä maha, ei persettä. hoikka olen mutta ei paljon auta.
Vartaloni hipoo jo lähes täydellistä putkikassin muotoa ja olen tosi atleetin näköinen... siis tiedättehän ylhäältä ja alhaalta ohut ja keskeltä paksu...
eli olen vielä sitä sukupolvea, jolla on lantio ja sitä myötä myös lantiota kapeampi vyötärö. Nykynuorisolla, 15-30v tuntuu olevan lantio ja vyötärö samaa muodotonta suikulapökkelöä, ja sellaista minulla ei ole.
Olisi mukavaa, jos olisi, mutta en tiedä ihannemitoista mitään. Kysymyksen innoittamana kävin kuitenkin mittaamassa strategiset mittani ja ne ovat
98-73-101.
Ennen raskautta, ja toivottavasti jalkeenpain, olin ihan ok. Kapea vyotaro, pitkat saaret, mutta myos minitissit ja paksut reidet. BMI noin 20. Minulle kylla kelpasi.
Liikakiloja ei ole, olen mitoiltani sopusuhtainen mutta lyhyt tappi.
Mutta nythän puhuttiin vain vartalosta - olisin nuorena voinut voittaa missikisat, mutta vain jos kaikilla olisi ollut paperipussi päässä!
Luontaisesti olen isorintainen ja kapeavyötäröinen blondi... Mutta raskauksien jäljiltä mulla on kapea vyötärö enää suoraan edestä katsottaessa, mahanahka valuu edessä suunnilleen polviin asti. Näytän ilman vaatteita elefanttimieheltä. Rinnatkin roikkuvat ilman liivejä, mutta maha on kyllä karmein. Se on myös raskausarpien peitossa. Reidet ovat selluliitissä.
Kauneusihanteen mukainen. Yleiseen ihanteeseen mulla on liian paksut jalat, olen lisäksi lyhyt. Olen vähän kuin sellainen maatiaismalli, tukeva ja kestävä, mutta en kovin virtaviivainen.
Ennen oli. sitten tulin raskaaksi ja lihoin. nyt olen tosi ruma vartaloltani.