Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

57% miehistä toivoo kumppaninsa laihduttavan!

Vierailija
27.02.2009 |

Mikä ohjelma eilen tuli, jossa oli aiheena tuo? Katsoiko joku?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee uusintana tänään tv 1ltä

Vierailija
2/37 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana mies, mutta sekin haukkana kyttää syönkö makeaa ja pelkää, että paisun samanlaiseksi kuin äitini. Vaikken haluaisi, olen alkanut herkutella salaa tai töissä, koska ärsyynnyn tosi paljon tuosta kyttäämisestä ja siitä, että ilkkuu herkuista tyyliin "pitikö taas syödä pullaa". Laskee kotona, olenko syönyt keksejä paketista. Mies myös patistaa koko ajan lenkille, mikä on ihan hyväkin, mutta jotenkin ärsyttävän läpinäkyvää ja tuohon lihomiseen selkeästi liittyvää. Toivoisi mun olevan siis hoikempi ja ihailee aina ääneen laihoja malleja. Olen kuitenkin ihan hoikka/normaalipainoinen eli sikäli ei suuri ongelma, mutta... Elämä vaan on niin väsyttävää etten jaksa ihan nollalinjalla ilman suklaata ;-D

Olispa tää provo, mut ihan elämästä elämästä valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kyllä mäkin tiedän pari miestä, joita häiritsee vaimon liika ylipaino.

Vierailija
4/37 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni onkin ylipainoa ja mieskin haluaa, että siitä pääsen eroon. Enemmän kuin minä itse.

Vierailija
5/37 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko tuo ihme, kun naisista 90% haluaisi olla laihempi tai ainakin eri näköinen jostakin kohtaa kroppaa. Tekopyhää edellyttää, että mies ei huomaisi makkaroita ja selluliittejä jos nainen itsekin huomaa.

Mutta joskus tilanne voi olla myös vääristynyt niin, että nainen on tyytyväinen kroppaansa (hoikkakin), mutta mies haluaa langanlaihan keijukaisvaimon. Toki lihavuus ja makkarat on erikseen.

Se,joka toivoi olevansa provo, oliko 4

Vierailija
6/37 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en toki hänen toiveestaan vaan ihan omasta halusta :)

Kyllä hän kestää minun muutaman kiloni, mutta kyse on siitä että hieman hoikempana tunnen oloni paljon paremmaksi, kauniimmaksi jne... Olen paljon miellyttävämpi ihminen hoikkana, kuin hieman pullukkana.

Vierailija
7/37 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko tuo ihme, kun naisista 90% haluaisi olla laihempi tai ainakin eri näköinen jostakin kohtaa kroppaa. Tekopyhää edellyttää, että mies ei huomaisi makkaroita ja selluliittejä jos nainen itsekin huomaa.

Vierailija
8/37 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes kaikki miehet haluaisi että vaimo olisi normaalipainoinen. Joka muuta väittää niin puhuu palturia.

Monetkaan miehet eivät viitti tai uskalla kovin suoraan vaimoille sanoa jottei loukkaisi vaikka mielessään ajattelisi mitä...

Vierailija
9/37 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ihana mies, mutta huomaan pientä huolta hänessä kun vähänkään enemmän intoudun herkuttelemaan tms. Tämä loukkaa minua ja mainitsenkin siitä usein. Painan kuitenkin vain 55kg ja olen 166cm pitkä, mutta kahden raskauden jälkeen on jäänyt vähän löysää vatsaan, liikunnasta huolimatta. Kuvittelee kai minun saavuttavan taas bikinikelpoisuuden, jos laihtuisin edes muutaman kilon.

Vierailija
10/37 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualta lainattua:

Molempien sekä naisten että miesten paino on noussut jo 1970-luvulta lähtien. Vuonna 2003 oli naisista ylipainoisia 38 % ja miehistä 54 % (painoindeksi yli 25). Lihavia oli 13 % (painoindeksi yli 30).

Ja kaiken lisäksi tuo ylimääräinen rasva on miehillä yleensä epäterveellisempää, koska sijoittuu todennäköisemmin vyötärölle.

Vierailija
11/37 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskosiin että siihen 7% mikä jää jäljelle on niitä joiden kumppaneilla on niin paljon ylipainoa että se vaikuttaa niiden terveyteen ja silloin saakin olla huolissaan vaimon terveydestä. 2-10kg yli painoindeksin 17 ei kenenkään terveyteen vaikuta kuin positiivisesti.

Tiesittekö muuten että miehistä useampi on ylipainoinen kuin naisista!

Vierailija
12/37 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on myös joskus sanonut että, toivottavasti mä en ikinä muodottomaksi. Ja täytyy sanoa että, kyllä muakin harmittaisi jos mies lihoisi niin että olisi tosiaan liikalihava, en tykkäisi katsella ja sitten siihen päälle vielä ne terveyssseikat.

Vierailija
13/37 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla tosi varma omasta ulkonäöstään ennenkuin on varaa kommentoida muita..

On se kumma että naisiin kohdistuvat ulkonäköpaineet vain pitävät pintansa. Olen ihan normaalivartaloinen, urheilullinen, ja kohtuullisen tyytyväinen, mutta esim vaatekaupoissa tulee sellainen olo että kyllähän minun on oltava ylipainoinen kun vaatteet ovat näin pieniä. En koe että minun olisi tarvetta mennä kauppaan joka myy vaatteita "komeille naisille" mutta on se vähän masentavaa kun löytää kivat farkut ja niitä ei ole kuin tuumaa 27! Naistenlehdissä on laihdutusohjeet ja ruokaohjeet sulassa sovussa rintarinnan ja niiden jälkeen kosmetiikka- ja muotimainoksia, joissa aliravitut naiset esittelevät sitä mitä meidän tavisten olisi tarkoitus saavuttaa..ironia piilee siinä, että harva nainen saisi sellaista kroppaa vaikka laihduttaisi ikänsä, ja kaiken lisäksi kuvat ovat vielä muokattuja, joten me tavoittelemme täyttä utopiaa siinäkin mielessä..

Pitäisi varmaan nousta barrikadeille..

Vierailija
14/37 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän monet naiset varmasti pitävät treenattua, lihaksikasta miestä komeampana katsella kuin tavallista löysää perusperttiä. Ja kun suurin osa naisista haluaisi ITSEKIN olla laihempia, onko nyt ihme jos mies toivoo samaa. Pinnallista tai ei, hoikka ihminen nyt vaan näyttää paremmalta.

On tietysti eri asia, miten asian kumppanille ilmaisee - mikäli ilmaisee ollenkaan. Ei ole hirveän hienotunteista hehkuttaa normaalipainoisella vaimolle alipainoista mallien ihanuutta tai kehua hintelälle miehelle kuinka naapurin miehen hauis on niin ihanan iso. Mutta jos mielessään toivoo, että kumppani näkisi enemmän vaivaa ulkonäkönsä suhteen, ei kai se kenestäkään idioottia tee?

Vierailija
15/37 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla tosi varma omasta ulkonäöstään ennenkuin on varaa kommentoida muita..

Valitettavasti ihmismieli ei toimi niin. Vaikka mies vanhenee, ei hänen naismakunsa vanhene sitä mukaa. Esim. vaikka itsellä on ryppyjä, ei pidä ryppyjä kauniina. Tai vaikka miehellä itsellä olisi olutkumpu, pitää hän silti hoikkia naisia upeimpina. Aika hassua, että oma ulkonäkö kulkisi jotenkin käsi kädessä nais/miesmaun kanssa.

Vierailija
16/37 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimot ovat normaalipainoisia.

Vierailija
17/37 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

häntä.

Paino on oma asiani, jos en miehelle kelpaa näin niin hommatkoon uuden naisen.

Ulkonäöstä ja terveydestä voi pitää huolta monin muunkin tavoin. Itsekin huolehdin terveydestä ja ulkonäöstäni päivittäin.

Ihmettelen tätä laihuuden ihannoimista. Lievä ei ylipaino ei ole tarveysriski ja jos ajatellaan ulokonäköä, niin laihuus ei välttämättä tuo mukanaan kauneutta. Laihakin voi olla epäseksikäs ja ruma kun taas hieman pyöreämpi voi olla todella seksikäs ja kaunis.

Vierailija
18/37 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 164cm pitkä, paino vaihdellut 63-69kg. Kysyin mieheltäni, kumpi parempi 50 vai 60kg. Huomautin myös, että moni täällä oli vastannut 50kg. Hän tyrmistyi tästä. Vastaus oli ilmiselvästi, että 60kg paljon parempi.

Itse pidän riukunaisia nätteinä, mutta mieheni ei siedä muodottomuutta. Hänen mielestään muutama liikakilo on vain naisellista.

Minun pitäisi muistaa tästä eteenpäin arvostaa vielä enemmän miestäni, jos noin moni mies haluaa puolisoidensa laihduttavan ja jotkut vielä kyttäävät toisen syömisiäkin! Minun ruokahalullani sellainen parisuhde olisi täyttä kidutusta.

Vierailija
19/37 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kuitenkaan tuo mukanaan mitään hyvää tai terveellistä. Kukaan ei voi väittää että läskit toisi mukanaan jotain terveyttä edistävää, mutta pieni laihtuminen kyllä tuo paljon hyvää mukanaan. Eikä nyt puhuta mistään alipainosta vaan siitä että painoindeksi olisi jotain 21-25.

Suomen kansa lihoo ja lihoo ja kovasti vaan ollaan tyytyväisiä... En jaksa ymmärtää.

Vierailija
20/37 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tehty, miten tehty, millainen otos?

Pro ana-sivustoillako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme