Mikä neljästä yhdistelmästä kaunein?
Etunimessä ollaan päästy yksimielisyyteen ja tyttösestä tulee Taimi, mutta mikä näistä olisi kaunein toinen nimi. Näissä viimeisissä nimissä minun ja miehen mieltymykset/ajatukset eroaa jonkin verran, toinen pitää enemmän toisesta ja toinen toisesta. Ei kuitenkaan tästä huolimatta haluttais kolmea nimeä, siis että olisi molempien suosikkinimet, toisena ja viimeisenä, nimestä tulis turhan pitkäkin tuossa tapauksessa.
Taimi Charlotta
Taimi Serafiina
Taimi Eevastiina
Taimi Heleena (ihme kyllä mies hyväksyi)
Sisarukset olivat
Tilda Eleonoora
Tomas Alexander
Telma Karoliina
Kommentit (4)
Taimi Serafiina - Samanoloinen kuin sisarusten nimet ja r myös yhdistää. Kuulostaa myös itsessään hyvältä.
Taimi Eevastiina - Tässä ei ärrää, eikä muutenkaan niin samanoloinen, mutta sopii kyllä mainiosti ja Eevastiina sopii hyvin Taimin perään.
Taimi Heleena - Minusta erityylinen kuin sisarusten toiset nimet, eikä oikein soinnu Taimin perään.
Taimi Charlotta - Liian ulkolainen supisuomalaisen Taimin perään.
1. Taimi Heleena
Aivan ihastuttava! <3 Heleena on mukavan harvinainen ja silti se ei ole mitenkään vaikea nimi, vaan naisellinen ja kaunis! (Troijan kaunis Helena!)
2. Taimi Eevastiina
Epätavallinen, mutta tosi kiva toinen nimi. Sopii hienosti myös siskojen toisiin nimiin (vaikka tämä ei varsinaisesti tarvis olla kriteeri, koska eiväthän lapset koko elämäänsä kävele käsi kädessä ja kaikki nimet esillä!) ;o)
Nämä kaksi ovat parhaat ylivoimaisesti!
3. Taimi Charlotta
Kaunis ja Charlotta tuo kansainvälisyyttä nimeen. Sopii Alexanderin "nimipariksi", jos ajatellaan että Eleonoora ja Karoliina edustavat sitten sitä toista paria....
4. Taimi Serafiina
En valitettavasti pidä Serafiina-nimeä yhtään kauniina. Mulla tulee mieleen koukku- ja näppylänenäinen noita! :-o En tiedä miksi! Vaikka pidän Eevastiinasta, jossa myös vokaalit e-a-i peräkkäisissä tavuissa, niin Serafiinassa joku todella tökkii, ehkä ne kovat kirjaimet s ja r juuri noitten vokaalien kanssa? Mutta, sehän on vain minun korvani ja mielipiteeni! Hyvinhän se tuohon Taimin perään sopii, jos nimestä tykkää, taatusti paremmin kuin vaikka muuten niin ihana Isabella... ;o)
Serafiinalle ja Eevastiinalle!