Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla velvollisuus mennä huomenna töihin jos lapsella ei ole enää tänään kuumetta?

Vierailija
26.02.2009 |

Lapsella oli korkea kuume 39,4 eilisen päivän. Tänään ei ole kuumetta, mutta lapsi on ihan voipunut.

Sain ke-pe sairaan lapsen hoitovapaata. Pitäisikö minun viedä puolikuntoinen lapsi huomenna päiväkotiin ja mennä itse töihin mikäli lapsellani ei ole enää tänään kuumetta?

Tänään lapsi ei ainakaan vaikuta siltä että olisi huomenna päiväkotikuntoinen

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vasta aamu, iltaa kohti se kuume saattaa hyvinkin nousta.

Vierailija
2/9 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut lääkärintodistuksen perjantaihin asti, niin silloin voit olla kotona. Tuskin kukaan tulee kyselemään, että joko lapsi on tervehtynyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toipunut. Kai kela maksaa jotakin korvausta ansionmenetyksestä kun joudun ottamaan palkatonta vapaata. Vieraalle en sairasta lasta jätä hoitoon.

Vierailija
4/9 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään se vapaa on sairaan lapsen hoidon järjestämistä TAI hoitoa varten.

periaatteessahan se kolme päivää on sitä varten, että saa järjestettyä lapsen hoidon. Mutta tuskin tuo enää maanantaina kipeä on, joten siihen ei enää tarvitse varautua.

Vierailija
5/9 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessahan se kolme päivää on sitä varten, että saa järjestettyä lapsen hoidon. Mutta tuskin tuo enää maanantaina kipeä on, joten siihen ei enää tarvitse varautua.

Vierailija
6/9 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sinua itseä asia vaivaa, niin voit sanoa työkavereillesi valkoisen valheen, että lapsella on vielä tänään lämpöä. Itse olen ainakin hyvin tunnollinen työntekijä ja poden liikaakin huonoa omaa tuntoa, kun lapset sairastavat (eivät kylläkään kovin usein). En muista koska itse olen viimeksi ollut omasta sairaudestani sairaslomalla, en ainakaan lasten aikana kertaakaan.

Paranemisia sinne ja muista pysytellä kotosalla :)

Vierailija
7/9 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei teitenkään tartte.

Vierailija
8/9 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka piru tietää, että lapsellasi ei ole enää kuumetta???

Vierailija
9/9 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole enää kuumetta. Mutta ei se pomo meille kotiin sitä kuumetta lapseltani tule mittaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän