olenko jotenkin tyhmä, kun minua harmittaa pikkuisen
et meille onkin tulossa tyttö eikä poika..
ennestään meillä on jo molempia, tosin tyttöjä enemmän.
Kommentit (11)
lapsitehtailuun. Sukupuolia on vain kahta laatua olemassa, käy jo ilmeisen tylsäksi teille.
mut eikö kukaan muu tosiaan ole toivonut jotain määrättyä sukupuolta, ja sit pettynyt jos on selvinnyt et tuleekin sitä toista..
ja juu kyllä mä tätäkin lasta hirmuisesti rakastan, enkä varmasti muuksi muuttais kunhan syntyy. mut silti olin toivonut enemmän poikaa..
On oikeasti liikaa toivoa lapsia tietyssä järjestyksessä sukupuolen mukaan. Tyhmäksi en tuolla perusteella sanoisi, mutta ahneeksi kyllä.
ja ihan siitä syystä olisin toivonut poikaa ettei jo tuo olemassa oleva jää ainoaksi pojaksi meidän perheessä.. mut ihaniahan nuo tyttösetkin on =)
Ketjun kirjoittavat yrittävät sanoa ap:lle, että jos kerran sinulla jo on tyttöjä ja poikia, sinun pitäisi olla kiitollinen, että yleensä saat lapsen. Puhumattakaan siitä, että Suomessakin on tuhansia pareja, jotka eivät saa olleenkaan lapsia.
Ei se ole muilta pois jos sinua harmittaa pikkasen tietty sukupuoli. Vaikka muut eivät saisikaan lapsia tai heillä olisi vammaisia lapsia tai vain yhtäsukupuolta.
Tuohan on ihan normaalia elämää. Tottakai saa harmittaa kun se ei ilmeisesti kuitenkaan vaikuta tulevaisuudessa lapsen kohteluun ym.
Turhaan tähän vedetään lapsettomuus ym. Se ei liity tähän asiaan mitenkään.
- kolmen äiti
Meillä oli kaksi tyttöä ennestään ja tyttöä toivottiin (ettei kukaan pääse sanomaan että niin kauan tehtiin että saatiin poika). Mutta poikahan siitä tuli ja se oli kyllä ekaks aikamoinen yllätys. Mutta ei tietenkään sitä pois vaihtaisi!
Mutta ymmärrän siis kyllä sen, että olet tehnyt tiettyjä suunnitelmia ja kun ne sitten muuttuvat niin vähän sitä harmittelee.
Meillä kaksi vanhinta on poikaa ja kaksi nuorinta tyttöä. Ulkopuolisten silmissä unelmatilanne...Kolmas lapsi (tyttö) on kuitenkin aina ollut sellainen "väliinputoaja" ja niin olisinkin toivonut salaa taas poikaa neljänneksi, ettei tyttöä mahdollisesti aina verrattaisi nuorempaan siskoon ja tämä saisi olla se perheen ainoa tyttö...Toisin kuitenkin kävi ja tottahan olemme onnellisia, mutta pojan kanssa olisi ehkä ollut "helpompaa".
Norjalais äidit käy tekemässä Ruotsissa abortin jos sukupuoli on väärä..
Näin niin kuin tuli mieleen että kun ei kelpaa.
Mulla vain tyttöjä ja lissääkin tyttöjä ottasin jos ne ois tilattavissa. Niin ja pojatkin tietysti kelpaavat.
Olisin toivonut samaa sukupuolta perätysten.