Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kestovaippoja antaa lahjaksi?

Vierailija
25.02.2009 |

Tarkoitan siis esim. ristiäislahjaksi? Vai onko se ihan typerä lahja?

Siskoni odottaa vauvaa ja tiedän että tulee kestoja vauvalla käyttämään. Siskollani niitä jo pussillinen mutta ovat sellaisia jo paljon käytettyjä tylsän värisiä.(ajavat toki asiansa). Mietinkin nyt että onko ihan hölmö lahja nuo kestovaipat? Tarkoitus olisi siis hankkia sellaisia ihanan värisiä, ne kun on niin suloisia (tuttuni tekisi, on tehnyt niitä paljon omille lapsilleen).

Minkä kokoisia vaippoja kannataisi viedä ja mikä määrä olisi sopiva?

Itsellä ei ole kestojen käytöstä kokemusta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska vaatteita tulee muilta aivan varmasti.

s-kokoa on varmaan turha ostaa, koska jäävät nopeasti pieneksi. eli M- tai L- olisi varmaan parempi... ehkä L.

Sun pitäisi tehdä vähän salapoliisityötä tai kysyä siskoltasi, millaisia kestoja käyttävät. Niitä kun on miljoonaa eri tyyppiä. :)

Mieti minkä hintaisen lahjan muuten ostaisit ja vie sillä summalla kestoja. Eivät ole mitään ihan ilmaisia.

Vierailija
2/6 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverille on syntymässä vauva hetkenä minä hyvänsä ja heille ollaan viemässä kestoja kun mennään vauvaa katsomaan (alkavat käyttämään kestoja). meillä myöskin eräs kaveri tekee niitä ja hän on tehnyt meidän pakettiin eri mallisia kestoja, hieman näyte tyyliin. me annamme 3kpl niitä (ehkä jotain pientä lisänä). Pyydä kaveriasi tekemään erimallisia jotta siskosi voi kokeilla erilaisia. omaa kaveriani kuunnelleena suosittelisin tuota kokoa m, l koko saattaa olla liian iso, riippuen toki lapsen koosta ja siitä koska ei enää tarvitsisi vaippaa ollenkaan. kysy ihmeessä vinkkiä tutultasi joka vaipat tekisi. hän varmasti osaa kertoa eri malleista ja mikä koko voisi olla se paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan siihen pakettiin laittaa myös eri kokoa olevia vaippoja. ristiäislahjaksi ehkä 3-5kpl ja jotain muuta pientä, muistoksi jäävää mukaan.

Vierailija
4/6 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse arvostanut.

Vierailija
5/6 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kestovaipan baby shower-lahjaksi.

Luulen etta siskosi osaa arvostaa annat sitten yhden vaipan tai kymmenen! :)

Vierailija
6/6 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en veisi perheeseen, jossa kestoilua ei suunnitella tai käytetä. Olen vienyt useammallekin tutulle kestoja lahjaksi, kun tiedän heidän kestoilevan. ompelen itse ja olen etukäteen kysellyt mieltymyksiä. esim. viimeksi vein 2 sisävaippaa ja kuoren. Tämä on mielestäni jo melko arvokas lahja, koska uutena maksavat lähemmä 20 e/kpl. olen myös vienyt yhden taskuvaipan, kun olen halunnut pienesti muistaa.