Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkä näköinen mies on mielestäsi ulkoisesti ruma? entä nainen?

Vierailija
25.02.2009 |

.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen veltto lihavuus, erittäin huono iho, epäsiisti olemus. Jotkut yksittäiset piirteetkin voivat riittää, esimerkiksi ilkeän näköiset pienet silmät tai suhteettoman iso muhkurainen nenä. Monissa noissa tapauksissa ihmisen nyreä yleisilme lisää sitä rumuuden tuntua, ja toisaalta valoisa ilme ja elekieli vähentävät sitä.

Sitten on paljon piirteitä ja ominaisuuksia, jotka tekevät ihmisestä tavanomaisen näköisen (siis ei-kauniin). Mutta minun kielessäni rumuus ei ole pelkkää kauneuden puuteta, vaan oikeasti visuaalisesti epämiellyttävää olemusta.

Mutta vaikka (henkilökohtaisesti edelleen) paha rumus voi estää parisuhteen, mutta ystävyystasolla sillä ei ole mitään väliä, jos ihminen on muuten mukava. Parisuhteen osalta minulla on tiettyjä kriteerejä, jotka tavallaan estävät jo kiinnostumisen (esim. mies selvästi minua pienempi) tai jotenkin häiritsevällä tavalla junttimainen, mutta ne eivät sinänsä liity rumuuuteen vaan siihen, mikä minulla pistää vipisemään (ja mikä vipinää vaimentaa)

Vierailija
2/2 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- huono iho

Tämä on mun mielestä pahin. Jos iho näyttää likaiselta ja/tai sairaalta, kukaan ihminen ei näytä kauniilta. Miksi muuten olisi keksitty meikkivoide peittämään ja tasoittamaan naaman värejä ja virheitä. Koska kasvojen iho on niin suuri osa kauneutta.

- huonot hampaat

On tutkittu juttu, että jos ihmisellä on huonot (likaiset, rikkinäiset, epätasaiset) hampaat, häntä automaattisesti pidetään tyhmempänä ja yhteiskuntaluokaltaan alhaisempana, kuin ihmistä jolla on hyvät hampaat.

- likaisuus

Jos ihmisestä huokuu (haisee) likaisuus, ihossa, hiuksissa, käsissä, vaatteissa, niin se ei ole koskaan kaunista.

Sitten tietysti jos ihmisellä on kovasti erilaiset kasvonpiirteet tai ruumiinrakenne, kuin muilla samassa yhteisössä, niin se voi näyttää rumalta. Esim länsimaissa jos ihmisellä on huomattavan pieni/olematon leuka, kierot silmät, valtavat hörökorvat tms.

Suurin osa ihmisen ulkoisista rumuuksista voidaan kuitenkin korjata!!

Itse en pidä pituutta rumuuteen tai kauneuteen liittyvänä, en pidä rumana lyhyttä miestä tai pitkää naista. Mutta olenkin ollut rakastunut itseäni lyhyempään, mutta ehkä maailman ihanimpaan mieheen! ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi