Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vastaatte vauva uteluihin

23.02.2009 |

Ikäväkseni jouduin aika usein tilanteisiin jossa joku kysyy raskaudesta, esim työpaikalla (väkeä täällä töissä reilut 50 hlöä), sukujuhlissa jne. Vain muutama ystävä tietää lapsettomuudesta ja nuo utelut on ahdistavia välillä.

Itse tänään paukautin yhdelle utelijalle: "mä en voi saada lapsia että ihan turha kysellä!" oli toki ehkä rumasti sanottu, mutta en tässä kohtaa kyennyt parempaan...

Mitä ootte vastannu uteluihin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme vuotta yritetty esikoiselle kaveria ja monet kyselee, että miksi ette tee pojallenne kaveria.

Minä olen vaan todennut, että kolme vuotta on yritetty, mutta luoja ei suo. (ja joskus korjaan, että lapsia ei tehdä vaan niitä saadaan!)

Minulle on helppoa kertoa asian olevan näin, mutta ymmärrän kyllä ettei kaikki halua kertoa.

Vierailija
2/4 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen paukauttanut suoraan että en saa enää lapsia. Johan alkaa kiinnostamaan seuraavan viikon sää :)

Mieheni äiti kysyi heti ensi tapaamisella, että koskas teille tulee vauva? Vastasin hymyillen, että ei ikinä. Eipä ole kysellyt enää sekään :)

Ei se ole epäkohteliasta vastata suoraan kysymykseen. Jos siitä joku loukkaantuu niin aika pieni paha, kun muistelee omia mustia hetkiä aiheen tiimoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kumpa tulisikin..menee moni kysyjä ihan hiljaiseks ja vaikeeks. Toiset ei kunnolla ole uskaltanut sen jälkeen edes silmiin kattoa. Kummasti on omaa oloa helpottanut ja kyset on jääny melko vähiin.

Vierailija
4/4 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo vuosia vastaillut kyselijöille mm seuraavasti:

..ei kaikkea voi saada..

..aina se sama 9 kk..

..hohhoijaa..

Tylyn asenteeni takia multa ei ees enää uskalleta kysyä.. =)

Sukulaiset on ollut jo vuosia hiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi