Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvät neuvot tarpeen!

Vierailija
23.02.2009 |

Aloitin viime kesänä nykyisessä työpaikassani ja olen viihtynyt siellä todella hyvin. Kuukausi sitten minulle esiteltiin uusi projekti, johon minut oli valittu toiseksi vetäjäksi. Työparini on minulle ennestään vain mediasta tuttu henkilö, jota olen aina pitänyt kiinnostavana ja jotenkin kiehtovana persoonana. Nyt olemme tavanneet projektin tiimoilta jonkin verran ja ongelmaksi on minulle kehkeytynyt voimakas fyysinenkin vetovoima tähän henkilöön. Kun olemme yhdessä on todella hauskaa ja luontevaa, mutta samalla tuntuu kuin kipinät sinkoilisivat. On käynyt ilmi, että molemmat tunnemme välillämme olevan "sähkön".

Ongelma on siis seuraava: olemme molemmat perheellisiä, enkä ainakaan minä voisi kuvitellakkaan pettäväni kumppaniani. Olen ollut 20 vuotta naimisissa, enkä ole koskaan ennen tuntenut edes houkutusta pettää. Nyt tilanne on ahdistava, kun suhde ei siis missään tapauksessa ole mahdollinen, mutta vetovoima on ja pysyy. Miten ihmeessä kykenen "kylmettämään" itseni, ja selviytymään tästä projektista ehjänä? Tuntuu, että ainoa mahdollisuus olisi olla tapaamatta kyseistä henkilöä, mutta se ei ole mahdollista. Uutena työntekijäna, jolle on annettu upea mahdollisuus en edes kehtaa mainita ongelmista kenellekään

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse hoiditte tilanteen? Petitkö puolisoasi? Johtiko tilanne suhteeseen?

Vierailija
2/4 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se menee ohi, kun lakkaat haihattelematta. Jos et halua rikkoa liittoasi, palaa maan pinnalle ja pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen luonnostaan ihastuu aina silloin tällöin, vaikka rakastaa syvästi elämänkumppaniaan.

Hyväksy, että olet ihastunut, ja totea, että voit valita sen, miten sen kanssa toimit. Eli jos haluat säilyttää pysyvän ihmissuhteesi, älä kuitenkaan ala toimia ihastuksen pohjalta! Ihastus menee ohi aikanaan.

Vierailija
4/4 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon teidän välisen "kipinöinnin" - nimittäin käytät sen yhteisen projektinne hyväksi! Voihan sitä kahden ihmisen välillä olla hyvin vahvat kemiat ja tykkäämisen meininki, ilman että sitä seksiä pitäisi aina tunkea mukaan joka ikiseen paikkaan...