onko lemassa miehiä jotka aidosti kiinnostuvat vaikka nainen on raskaana?
Minua pyydettiin treffeille tai ensin lähestyttiin siinä tarkoituksessa. Kun kerroin olevani raskaana, ei mies siitä hätkähtänyt vaan sanoi ettei häntä haittaa, eihän raskaus mikään sairaus ole vaan ihana asia jossa olisi hienoa saada olla mukana ja tukena. Minulla on jo ennestään yksi lapsi josta mies tiesi, mutta enpä olisi uskonut että reaktio raskauteeni olisi tuollainen.
En todellakaan ole etsinyt elämääni ketään enkä edes ajatellut moista. Ajattelin että uusi suhde tulee jos on tullakseen sitten joskus hamassa tulevaisuudessa kun toinen lapsikin on jo vähän vanhempi. En nyt tarkoita että haluaisin tästä tulevan jotain. Mielenkiinnolla katsastan treffit tämän miehen kanssa että voiko tuollainen mies nyt ihan oikeasti olla olemassa. Tapahtuuko muka oikeassa elämässä tällaista?
Kommentit (11)
laiska kun tapailee jo valmiiksi raskaana olevaa. Huono enne.
Toivoisin ja pyytäisin harkitsemaan muutaman viikon, mikäli jotain vakavaa suhdetta haluaa.
Eihän se raskaus sen kummempi asia ole kuin se, että toisella on jo valmis lapsi, mutta kukin kohdallaan harkitkoon, eikä suinpäin suhteeseen syöksykö.
Kaipa niitä sitten on olemassa.
Oletpa onnistunut nappaamaan aika kultakimpaleen kun yhteistä taivaltakin on takana jo noin monta vuotta.
tapas miehensä ollessaan raskaana. Tässä keväällä niillä tulee yhdessäoloa täyteen 13 vuotta. Yhteisiä lapsia niillä on kolme ja siskon esikoisen lisäks.
vähintäänkin voit saada kivan illan tämän tyypin kanssa tai sitten se johtaa johonkin muuhun, kaveruuteen, ehkä suhteeseenkin. Ja saat selvyyden otsikon kysymykseen, ainakin tämän yhden tyypin osalta. Hauskoja treffejä!
Tapasin oman miehen ollessani seitsemännellä kuulla raskaana. Lisäksi minulla oli edellisestä liitosta 1v4kk vanha tyttö. Nyt on yhteistä taivalta takana 10 vuotta, ja meillä yhteisiäkin lapsia neljä, viides syntyy toukokuussa.
kaverini tapaisi nykyisen vaimonsa tämän ollessa raskaana (mies oli jättänyt yllättäen). Ovat olleet nyt yhdessä yli 5 vuotta ja yhteinenkin lapsi on.
vastauksia että sellaisia miehiä todella on. Vähän palasi usko miehiin taas =)
No katsotaan nämä treffit ja jos ei niistä sen enempää niin ainakin yhtä kokemusta rikkaampana.
-ap-
kun ei edes tiennyt että olet raskaana.
En muuten itse tiennyt tota juttua Heidi Klumista ja Sealista. Piti oikein googlettaa miten oon missanut noin ison jutun. Onpa se Heidi tullut tiheään raskaaksi. Puolisen vuotta esikoisen syntymästä ja muutama kuukausi toisen syntymästä.
Yhteistä taivalta takana nyt 7 vuotta.