***KYMPPIKERHO 09*** vko 9
Yhteenveto Kymppikerho 2009 mukana olevista. Jokaisella tavoitteena on noin 10kg painonpudotus.
Tähän mennessä olemme painoa pudottanut yhteensä 44,1kg. Hyvä me!!
Pudottajat:
Nimimerkki: emmanaiti
Pituus: 170cm
Lähtopaino: 84,6kg
Tavoite: 72kg (heinäkuun alkuun mennessa)
Paino nyt: 79,1kg
Pudotusta viime vkolta: -0,1kg
Pudotusta yhteensä: -5,5kg
BMI: 27,4 (alussa 29,3)
Nimimerkki: Essa
Pituus: 151cm
Lähtopaino: 60kg
Tavoite: 50-53kg
Paino nyt: 58kg
Pudotusta viime vkolta: ---
Pudotusta yhteensä: -2kg
BMI: 25,4 (alussa 26,3)
Nimimerkki: Hassula
Pituus: 158cm
Lähtöpaino: 80kg
Tavoite: 69kg
Paino nyt: 72,2kg
Pudotusta viime vkolta: -1,6kg
Pudotusta yhteensä: -7,8kg
BMI: 28,9 (alussa 32,46)
Nimimerkki: Ksenja
Pituus: 165cm
Lähtöpaino: 71,5kg
Tavoite: 57kg (heinäkuun alkuun mennessä)
Paino nyt: 67,0kg
Pudotusta viime vkolta: ---
Pudotusta yhteensä: -4,5kg
BMI: 24,6 (alussa 26,3)
Nimimerkki: Lisbe
Pituus: 175cm
Lähtopaino: 85kg
Tavoite: alle 75kg
Paino nyt: 80kg
Pudotusta viime viikolta: ---
Pudotusta yhteensä: -5kg
BMI: 26,1 (alussa 27,8)
Nimimerkki: Marja08
Lähtöpaino: 76kg
Tavoite: 66kg
Paino nyt: 73.5kg
Pudotusta viime vkolta: 0.5kg (2vko)
Pudotus yhteensä: -2,5kg
BMI: 25,4 (alussa 26,3)
Vyötärön ympärys: 84cm (alussa 88cm)
Nimimerkki: Nappi77
Pituus: 150cm
Lähtöpaino: 72kg
Tavoite: 57kg
Paino nyt: 69,6kg
Pudotus viime viikolta: +/-0kg
Pudotus yhteensä: -2,4kg
BMI: 30,9 (alussa 32,0)
Nimimerkki: Paavo5
Pituus: 157 cm
Lähtöpaino: 63,9 kg
Tavoite: 55 kg (Kesäkuun alkuun mennessä)
Paino nyt: 61,3 kg
Pudotus viime viikolla: +0,1kg
Pudotus yhteensä: -2,6 kg
BMI: 24,8 (alussa 25,9)
Nimimerkki: Paletti
Pituus: 173cm
Lähtopaino: 86,4kg
Tavoite: 72kg
Paino nyt: 82,8kg
Pudotusta viime viikolta: +0,4kg
Pudotusta yhteensä: -3,6kg
BMI: 27,7 (alussa 28,8)
Nimimerkki: Sanki
Pituus: 168cm
Lähtopaino: 81.5kg
Tavoite: 68kg
Paino nyt: 78,7kg
Pudotusta viime viikolta: +0,2kg
Pudotusta yhteensä: -2,8kg
BMI: 27,9 (alussa 28,9)
Nimimerkki: Tartu
Pituus: 160cm
Tavoite: 60kg
Paino nyt: 68,5kg
Pudotus viime viikolta: -0,5kg
Pudotus yhteensä: -3,5kg
BMI: 26,5 (alussa 28,1)
Nimimerkki: Vinkkis
Pituus: 169cm
Lähtöpaino: 68,3kg
Tavoite: noin 60kg
Paino nyt: 66,4kg
Pudotus viime viikolta: +0,5kg
Pudotus yhteensä: -1,9kg
BMI: 23,25 (alussa 23,9, tavoite 21)
Kevyttä viikkoa kaikille!!
Kommentit (12)
No viimeinkin kunnon pudotus :) Tänä aamuna vaaka näytti 60,5 kg eli pudotusta viime viikkoon -800 g. En kyllä ymmärrä miten tämä viikko erosi niistä kaikista aiemmista, ihan samanlailla olen syönyt... Mutta kiva, että vaaka näytti vähemmän! Eilen käytiin anopilla, joka huomas että paino on pudonnut ja sekin tuntui aika mukavalta :)
Mukavaa viikkoa kaikille!
Nimimerkki: Paavo5
Pituus: 157 cm
Lähtöpaino: 63,9 kg
Tavoite: 55 kg (Kesäkuun alkuun mennessä)
Paino nyt: 60,5 kg
Pudotus viime viikolla: - 0,8 kg
Pudotus yhteensä: -3,4 kg
BMI: 24,5 (alussa 25,9)
Moi kaikille!
Mulla tuli viime viikolla miinusta 600 g, mutta olen tosi jäljessä tavoitteestani. Tässä vaiheessa piti olla jo alle 80 kg =(. Mutta lähtisipä nyt edes tätä vauhtia, niin neljän kuukauden päästä eli keskikesällä olisin lopullisessa tavoitteessani (joka siis mulla on hiukan enemmän kuin tuo 10 kg, sentään normaalipainoindeksin sisään pitää päästä).
Tällä eteenpäin tällä kertaa, toivottavasti muut ovat onnistuneet vähintään yhtä hyvin niin saadaa iso harppaus kokonaistulokseen! Ajatelkaa, me ollaan ihan kohta laihduttu porukalla kokonaisen pienen naisen verran! =D
Nimimerkki: Paletti
Pituus: 173cm
Lähtopaino: 86,4kg
Tavoite: 72kg
Paino nyt: 82,2kg
Pudotusta viime viikolta: -0,600kg
Pudotusta yhteensä: -4,2kg
BMI: 27,5 (alussa 28,8)
Moikka!
viime viikko meni lomaillessa mummolassa, joten viikko sitten punnituskin jäi väliin. Nyt taas nollatulos. Siihen on kyllä pakko olla tyytyväinen, koska herkuteltukin on! Liikuntaa on ollut myös hyvin kuvioissa eri muodoissa, varsinkin hiihtämässä on tullut käytyä monta kertaa. Miten noita syitä herkutteluun aina löytyykin... Pitäisi löytää jostain alkuvuoden tsemppi, ja saada pidettyä itsensä ruodussa myös kahvipöydässä (kotona tai kylässä)! Eihän kaikkea ole aina pakko "maistaa"...
Nimimerkki: Lisbe
Pituus: 175cm
Lähtopaino: 85kg
Tavoite: alle 75kg
Paino nyt: 80kg
Pudotusta viime viikolta: +/- 0
Pudotusta yhteensä: -5kg
BMI: 26,1 (alussa 27,8)
Olin yllättynyt tän viikon tuloksesta, koska en oo hirveästi kiinnittänyt huomiota syömiseeni ja herkutellutkin olen. Kuitenkin ihan kivasti miinusta,-600g! Mukavaa, että joskus näinkin päin...
Mäkin olen kyllä jäljessä tavoitteestani, mutta en anna sen nyt häiritä. Oon kuitenkin ihan tyytyväinen itseeni ja siihen miten hyvin oon pysynyt linjassa, herkuttelutkin on ollu ihan tietoisia päätöksiä, enkä oo makeanhimon vallassa tyhjentänyt keksipurkkia...:) Tosin meillähän ei sellaista ole, koska sinne kuitenkin eksyisin!;)
Reipasta viikkoa!
Nimimerkki: Nappi77
Pituus: 150cm
Paino nyt: 69kg
Pudotus viime viikolta: -0,6kg
Pudotus yhteensä: -3kg
BMI: 30,6(alussa 32,0)
Pudotusta viime viikolta 1,3kg. Liikuntaa harrastin ihan kiitettavasti, kuntosalilla ja kotona crosstrainerilla. Syomispuolikin oli suht kunnossa, kaikista herkuista en pysty luopumaan.
Tuntuu valilla etta paino putoaa hieman liian nopeasti, mina kun siis viela imetan kuopusta. Pelkaan etta maidon tulo loppuu. Minusta noin puoli kiloa viikossa olisi hyva painonpudotustahti.
Kavin tanaan ostamassa uudet housut, entiset oli liian isot. Kaksi tuumaa pienemmat ostin, tuli hyva mieli. =)
Oletteko kukaan kokeillu kiloklubia? Sehan on ilmainen paikka tarkailla syomisia ja liikunnan maaraa. Mina olen parin viikon ajan siella kirjannut ruuat ja liikkumiset, huomasin etta kuituja en ainakaan syo tarpeeksi ja aika paljon saa sen mukaan syoda kunhan syo "oikeenlaista" ruokaa.
Hyvaa (ja terveellista) viikkoa kaikille!!
Nimimerkki: emmanaiti
Lähtopaino: 84,6kg
Tavoite: 72kg (heinäkuun alkuun mennessa)
Paino nyt: 77,8kg
Pudotusta viime vkolta: -1,3kg
Pudotusta yhteensä: -6,8kg
BMI: 26,9 (alussa 29,3)
Moikka! Tämän viikon saldo on -200g. Pudotusta onneksi sekin. Viikko sitten riivannut vatsatauti söi painoa, mutta muutamassa päivässä palasi, oli nestevajausta vissiin. Kuopuksen synttäreitä ollaan vietetty viikonloppuna ja ensi viikonloppuna jatketaan juhlimista. Kahvipöytätarjoiluista pitäis opetella karsimaan ja maistaa vaan ihan pikkuisen... Helpompi sanoa...
Yhteenveto vielä:
Nimimerkki: Hassula
Pituus: 158cm
Lähtöpaino: 80kg
Tavoite: 69kg
Paino nyt: 72kg
Pudotusta viime vkolta: -200g
Pudotusta yhteensä: -8kg
BMI: 28,8 (alussa 32,46)
Suunta alaspäin taas naiset! Ensi viikkoon...!
Hassula
Eilen kävin puntarilla ja pudotusta tuli, ihme kyllä. Ne tuliaissuklaat ja yhdet kekkerit kun tuli herkuteltua niin luulin vaakan näyttävän jotain ihan muuta. Mutta hyvä näin, nyt kun vielä saisi liikunnankin takaisin kuvioihin, se on taas jäänyt :-/
Nimimerkki: Vinkkis
Pituus: 169cm
Lähtöpaino: 68,3kg
Tavoite: noin 60kg
Paino nyt: 65,8kg
Pudotus viime viikolta: -0,6kg
Pudotus yhteensä: -2,5kg
BMI: 22,76 (alussa 23,9)
Hiihtoloma viikko takana ja olin varma, että plussaa tulee että napsahtaa, mutta onneksi puoli kiloa miinusta. Toivottavasti ensi viikolla oltaisiin jo alle 78, tässä on pyöritty nyt jo useampi viikko tämän 78 kilon ympärillä.
Viime viikolla tuli mässäiltyä kaikkea pizzasta laskiaispulliin, mutta onneksi ehti useamman kerran jumppaankin ja jopa ulkoilemaankin. Ensi viikkoon.
Motivaatiota keräillen Sanki
Nimimerkki: Sanki
Pituus 168cm
Lähtöpaino 81.5
Tavoite 68kg
Paino nyt 78.2kg
Pudotusta viime viikolta -500g
Pudotusta yhteensä 3.3kg
Hei!
Meidän arki on ollut niin kiireistä työn, koulujen ja luistinradan välillä, etten ole ehtinyt ajatella pahemmin laihduttamista enkä käydä täällä moneen viikkoon. Mutta hienosti olette saaneet painoa alaspäin!
Minun "rentoiluni" on tuonut yhden kilon lisää. Onneksi hiihtoloma lähestyy, että saa ladata akkuja ja ehtii harrastaa "omaakin" liikuntaa.
Ensi viikkoon!
t.Ksenja
Nimimerkki: Ksenja
Pituus: 165cm
Lähtöpaino: 71,5kg
Paino nyt: 68,0kg
Pudotusta viime vkolta: +1
Pudotusta yhteensä: -3,5kg
BMI: 24,6 (alussa 26,3)
Nimimerkki: Marja08
Lähtöpaino: 76kg
Tavoite: 66kg
Paino nyt: 73kg
Pudotusta viime vkolta: 0.5kg
Pudotus yhteensä: -3kg
BMI: 25,3 (alussa 26,3)
Vyötärön ympärys: 84cm (-4cm)
Plussaa tuli, kuten jo viime viikolla ounastelinkin, kiitos sunnuntain synttärien..
+700g.. :_| , mutta putki ei kuitenkaan jäänyt päälle, ruodussa taas..
Nimimerkki: Tartu
Pituus: 160cm
Tavoite: 60kg
Paino nyt: 69,2kg
Pudotusta viime vkolta: +0,7kg
Pudotus yhteensä: -2,8kg
BMI: 26,9 (alussa 28,1)
Ensi viikolla en ole sunnuntai-iltana kotona tekemassa meille uutta pinoa. Lahdetaan tiistaina reissuun ja tullaan viikon paasta maanantaina takaisin. Lahdemme kiertamaan sukulaisia ja kavereita, joten pullaa ja kakkuja on varmasti tarjolla.. plussaa siis viikon paasta tiedossa.
Mut tehkaa joku (kuka kerkee ensin) meille uusi pino viikon paasta, niin laitan yhteenvedon sinne kunhan ehdin, luultavasti jo maanantai-iltana.
Viime viikon tulokset ei nayttanyt kovinkaan hyvalta monen kohdalla, mutta saatiin kuitenkin miinusta yhteispudotukseen, kiitos siita Hassula, Marja08 ja Tartu. Toivottavasti ensi viikolla mukavampi numeroita. =)
Ja Hassulalle pitaa viela "hattua nostaa", tosi hyvin olet pudottanut painoa.