Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies pelaa tietokoneella

Vierailija
21.02.2009 |

Onko muita, joiden lähes 30-vuotias mies saattaa viettää tunteja päivässä tietokoneella pelaten? Olen todella ärsyyntynyt ja harmittaa kun toinen saattaa pelata yöt ja nukkua päivät. Asiasta on vaikea puhuakin kun mies vetoaa aina siihen, että tämä on hänen harrastuksensa. Mitäköhän sitten kun tulee lapsia!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä hän tuumaisi jos sinä ottaisit harrastuksesi riekkua yöt baarissa ja nukkua päivät? Että mitenhän sitten suu pantaisiin? :P

Ei ole kyllä normaalia että kaikki vapaa-aika tuon ikäisellä menee pelejä pelatessa. Jos joku harrastus alkaa haitata normaalia elämää, niin kyseessä ei ole enää harrastus vaan pakkomielle.

Ja ainahan voi laittaa ukon kiertoon ;)

Vierailija
2/6 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli yhteenväliin koko ajan koneella milloi mitäkin tekemässä. siitä tapeltiin enemmän ja v'hemmän vuosia ja nyt on koneella noin kerran viikossa iltaisin pidemmän jakson.

mulla kans meinas (ja lähtikin) järki kun mies saattoi kolmelta yöllä löytyä torkkumasta tietokone huoneesta kun oli odottanut että joku juttu lataantuu. ja sitten piti nousta kuuden jälkeen töihin- autoa ajamaan..

väliillä oli niinkin kauheaa että minä itkin viereisessä huoneessa pahaa oloa kun olin jäänyt taas toiseksi koneelle ja mies saattoi tulla vasta tuntien päästä vihaisena pois.

onneksi nyt on tajunnut että koneella ei voi olla pitkin öitä.

meillä ei kyllä ole saanut nukkua ja olla väsynyt vain siksi että yöllä piti pelata. se on ihan omaa tyhmyyttä että väsyttää itsensä ja siittä ei tarvi muun perheen kärsiä.

ajattele jos sinä katsoisit nurkkaan monta tuntia päivässä ja kun mies tulisi pyytämään sinua tekemään jotain tai vaan tulemaan viereen niin sanoisit että joo joo kohta ja olisit vielä muutaman tunnin siinä.. tuskin mies olisi kovin innoissaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian 28v ja pelaa monta tuntia päivässä. nyt vessassa isolla asialle, et ehdin hetkeks livistään koneelle :D

tää on tää tämän sukupolven miehet, tämä on yleisempää ku uskotaankaa, uskokaa pois vaan. en mäkää tästä aina tykkää

Vierailija
4/6 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen verran ilkeä olen että potkin myös ukon aamuisin ylös kun muksut herää,oma on vikansa jos pelaa aamuyöhön.mua valvottaa kuopus öisin enkä tod. herää yksin aamulla lapsia hoitamaan. Ei meillä asiasta sen kummempaa vääntöä edes ole,mieskin ymmärtää ton pointin ja saahan sitä yönsä kukin käyttää miten tahtoo:) ennen lapsia muakin harmitti kun mies nukkui sitten aamulla pitkään..ja joo,on se musta silti hassua että iso mies pelaa tietokonepeliä.

Vierailija
5/6 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies. Lisäksi sillä on vielä alkoholiongelma.

Vierailija
6/6 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis, ei miehiä vaan pikkupoikia. Tuollaisen kanssa kun teette vielä lapsia ja huomaatte että mies ei ole senkään vertaa aikuinen että voisi olla isä.

Kiertoon tuollaiset keskenkasvuiset teinit ja hommatkaa itsellenne oikea mies!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan