Joko Linda Lampeniuksen vauva on
syntynyt? Tietääkö kukaan? Ihmettelen vaan, että jos on, niin miten olen voinut välttyä siltä tiedolta...
Kommentit (14)
En tietenkään tiedä ihan 100% varmuudella, mutta nyt viikolla ei ollut vielä syntynyt. Kirjoitti Facebookissaan, että kun vauva kerran on nyt "myöhässä", niin malttaisipa odottaa samantien 19. päivän yli, että siitäkin tulisi kalat horoskooppimerkiltään (Linda on itse kalat) :)
Usko pois, kyllä sen syntymän jokainen suomalainen huomaa ;) Olin viime vuonna Ruotsissa ja näin lehdessä jutun, kuinka Linda on ostamassa jotain kaurahiutaleita :D
Ei ainakaan tällä hetkellä, kun yritin mennä sinne. Lindan MySpace on tosin kaikille avoin. Siellä on paljon muun maussa paljon kuvia: http://www.myspace.com/lindalampeniusviolin
joten antaa vielä tyttövauva odotuttaa itseään... ;)
Keille se profiili on julkinen? Ystäville, FB-käyttäjille, ulkopuolisille?
Ei saa auki ulkopuolinen eikä sisäänkirjautunut ellei ole "ystävä".
Nykyään varmasti Ruotsissa enemmän kuin Suomessa, mutta kyllä minua ainakin edelleen kiinnostaa, mitä hänelle kuuluu.
Muistan aina sen, kun hän esiintyi sen ison orkesterin kanssa televisiossa ja herätti heti huomiota paitsi soitollaan niin myös upealla ulkonäöllään. Oli mielenkiintoista myöhemmin seurata, miten Linda pärjäsi maailmalla, ja edelleen luen silmiin osuvat jutut hänestä.
Hassua, miten Suomessa on lähes täysin unohdettu hänen lahjakkuutensa ja menestymisensä. Kysyin kerran samassa harrasteryhmässä olleelta iltapäivälehden toimittajalta, miksei Lindasta ole koskaan mitään asiajuttuja, aina vain siitä yksityiselämästä. Sanoi, että kyllä niitä asiajuttujakin välillä on, mutta enimmäkseen "pomot" antavat luvan julkaista vain niitä yksityiselämän asioita, koska lukijoille on jo muodostunut niin vahva kuva Lindasta sellaisena pelkkänä viihdejulkkiksena. Se taas on perua ajalta, jolloin "pomot" eivät vain voineet hyväksyneet kauniin ja lahjakkaan nuoren naisen suomalaisittain ennennäkemätöntä menestystä maailmalla, häntä kun oli jo ehditty kotimaassa pilkata reippaasti, ja siksi Lindasta alettiin tietoisesti tekemään negatiivisia juttuja ja mitätöimään muusikkona.
Olin viime kesänä Ruotsissa, jossa Linda teki konserttikiertueen Paul Pottsin kanssa. Voin sanoa, että olin ihan suu auki, sillä Linda soitti todella vaikeita klassisia kappaleita tuosta noin ja varasti mielestäni koko shown Pottsilta, joka hänkin oli kyllä hyvä. Mahtavin osuus oli Lindan esitys Säkkijärven polkasta! Mie-le-tön-tä :D
hyvä ja siksi se ei täällä Suomessa kiinnosta! Täällähän ihmisiä kiinnostavat vain ns. turhat julkkikset:/
Linda ei ole oikein hallinnut pr-toimintaansa täällä Suomessa. Hän on lähtenyt väärälle tielle ja sillä tiellä on. Suosittelen viestintätoimiston palkkaamista.
Linda sanoi jossain haastattelussa, ettei osaa elää sellaista "julkkiselämää", jossa laskelmoidaan, mitä voi tehdä ja sanoa milloinkin ja mitä ei. Hän haluaa vain elää elämäänsä ja kokeilla itseään kiinnostavia asioita. Ja minusta noin sen pitääkin mennä. Jos joku luottaa kaikkiin iltapäivä- ja juorulehtien juttuihin, niin se on sääli, mutta jokaisen julkisuuden henkilön oman elämän kannalta paras ratkaisu on loppuen lopuksi elää rehellisesti niin kuin elää.
Loppuen lopuksi Linda on elänyt aika pitkälle ns "hyvää" elämää. Iloinen, sosiaalinen, ystävällinen ja ahkera. Ei tupakoi, ei juo, ei öykkäröi.. Lindan suurin "synti" on ollut tehdä asioita välittämättä muiden mielipiteistä. On muuten ihme, että niin huonolla itsetunnolla varustettu ja todella rankkoja asioita läpikäynyt Linda on onnistunut säilyttämään sellaisen miellyttävän ja välittömän luonteen.
Itse tykästyin häneen entisestään tämän Seiska-videon jälkeen. On muuten todella kaunis vielä tänäkin päivänä, vaikka lehdissä jostain syystä on julkaistu vähemmän edullisia kuvia..
http://www.seiska.fi/seiskatv/_a86894/linda+lampenius+esittelee+vauvama…
toivottavasti tulee terve lapsi. Onkohan sukupuoli jo tiedossa?
Kolmonen tiivisti ajatukseni hyvin! Eli ei ole voinut vielä syntyä, koska en ole kuullut siitä mitään:) Kiitoksia kaikille.
ihan kiva et tekee mistä tykkää jos kerran mahdollisuus. kyl mäki oisin baywatchiin ja fame la:han mennä, jos ois pyydetty :P
linda fame la-sarjassa
http://www.youtube.com/view_play_list?p=D94C36C09E52068A
eli horoskooppimerkiltään.