Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette nimestä Willer ??????????

20.02.2009 |

Mun mielestä Willer olisi todella kivan kuulonen nimi pojalle, mutta sitä ei ole kastettu ollenkaan Suomessa. Liekö muuallakaan maailmassa.

Kiehtoisi laittaa tuo nimi, mutta mietityttää.... Ihmetyttää oikeestaan, että miten kukaan koskaan maailmassa ei ole tuota nimeä keksinyt.

Mitä mieltä olette?? Onko kauhea.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen, että on sukunimi. Tex Willer- lännensarjakuvat siis tulee mieleen ja muutenkin minusta outo suomalaiseksi etunimeksi... ehkä se on toi W, mut Viller ei sekään ihan innosta. taipuis Willeri ja tulee mieleen hilleri :)

ei toi nyt varsinaisesti kauhea ole, muttei ihan huippukaan, minusta :)

Tiina :)

Vierailija
2/6 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nimen googlaa niin tuloksista saa kuvan että on selkeästi sukunimi. Miten nimi äännettäisiin? englannin mukaisesti wilö? vai suomalaisittain viller.. Tex Willer tulee minullakin ensimmäisenä mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on englanninkielinen sukunimi. Ja itse asiassa pitäisin hyvin todennäköisenäkin sitä, ettei saa, koska suomalaisiakaan sukunimiä ei saa etunimeksi laittaa (tosin jotkut nimethän ovat sekä etu- että sukunimiä, mutta ovatkin sitten poikkeuksia). Tex Willerhän tuosta heti tulee tietty mieleen. Ja tuo lausunta minuakin kiinnostaa, että lausuisitteko englantilaisittain vai suomalaisitten "Viller", jolloin se kuulostaa vaan siltä, että Ville on saanut ärrän peräänsä.

Yleensä mä kannustan antamaan lapsille erikoisia nimiä, mutta nyt kyl kehoitan jatkamaan etsintää :)

Vierailija
4/6 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tex Willer.

Entä Wilmer tai Vilmer? Samantapaisia, mutta mukavia ja selkeästi etunimiä.

Vierailija
5/6 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tuota ei edes hyväksyttäisi etunimeksi Suomessa. Jos Willer kolahtaa sinulle äänteellisesti, niin sinuna miettisin äänneasultaan samankaltaisia, tavallisempia nimiä.

Vierailija
6/6 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aatellu, että nimi äännettäs ihan Willer, silleen ku kirjotetaankin. Onneksi kysyin mielipiteitänne, kiitos niistä.

Paljon on maailmassa hienoja nimiä, kuten Oliver ym.

Onneksi on vielä aikaa miettiä.... =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan