Mitä teillä syödään tänään torstaina??
Kommentit (18)
Karitsankäristystä, jossa on sipulia ja paprikaa ja sen seurana perunamuusia.
täytetty juustolla ja kinkkuviipaleella. Lisäksi riisiä. Ja kaikille kurkkuviipaleita. Jälkkäriksi pannaria. Normaalisti ei kyllä ole tällainen torstain menu :)
Nyt väkerrän kalapuikkoja.
Molemmat on ekat ruuat jokka valmistan puuhellassa. Eilisen makaroonilaatikon onnistuminen siinä oli ilonen yllätys ja nyt jännään kalapuikkojen kohtaloa! :D
Harkitsen porkkanaraasteen valmistusta.
Tossa liedellä kun tein valkostakastiketta kaloille niin tuli himo saada sitä koulusta tuttua VÄÄPELINRÄKÄÄ! Olisko se vaan vaniljasoosia? Jos googlettais ohjeen.. Nams! (pitäiskö samantien tehä raskaustesti, onko normaalia himoita vääpelinräkää?)
sisältää mm. sinihomejuustoa. Nam.
Keitettyjä perunoita, ruskeaa kastiketta, itse tehtyjä lihapullia ja salaattia, jossa jäävuorisalaattia, tomaattia, kurkkua ja salaattijuustoa.
Oli hyvää!
Illalla paistan lättyjä ja nautitaan kera vaniljajäätelön =)
makkarakeittoa ja iltapäivällä perunoita ja itse tehtyjä lihapullia ja jälkkäriksi mansikkakiisseliä.
Makaroni-broileri-cheddarjuustovuokaa ja appelsiini-kurkku-tomaatti-raejuustosalaattia.
Onpas se suosittu :) itse en ole tainnut pariin vuoteen sitä tehdäkään, oli hyvää.
Lounaaksi oli eilistä riisiä ja pinaattijuustokastiketta.
herkkupäivä, kävin hakemassa grilliltä sapuskat. Vanhemmille kebabit, lapsille ranskiksia ja hampurilainen.
punajuurisalaatin kera
jälkkäriksi lettuja jätskin kans
Meillä tulossa italianpataa ja vihreää salaattia.