Mies sanoi, ettei tunne enää tarvetta osoittaa rakkautta minua kohtaan, koska
hänellä on omassa päässään niin paha olo eikä pysty arvostamaan itseään. Miten tästä eteenpäin?
Kommentit (6)
Minun ex oli tehnyt ilmeisesti rikoksia ja halusi eron, etten minä saisi tietää. Häpesi?Kuulin, että tuli tuomio,mutta en ole tarkistanut kuulemaani...
suostuuko ottamaan vastaan. Myöntää kyllä masennuksen, mutta ei halua puhua siitä ulkopuolisille. ap
kovin masentuneelta. Varaa/varatkaaa lääkäriaika, jotta hän saa asianmukaista hoitoa. Siitä se lähtee!
Mieheni sairastaa masennusta, lievää onneksi, mutta se vaikuttaa heti suhteeseemme. Oma mielipiteeni on, ettei toista ihmistä kykene kunnolla rakastamaan, ellei ole sinut oman itsensä kanssa. Ja masentunuthan ei tätä ole.
Minä tyydyn tällä hetkellä siihen, että kysyn rakastaako mies minua vielä. Hän vastaa myöntävästi. Se riittää.
Mieheni käy terapiassa ja on lääkityksellä. Uskon, että mieheni voidessa taas paremmin, suhteemmekin voi jälleen loistavasti.
Mieheni oireili masennusta puolisen vuotta ennen kuin suostui hakeutumaan hoitoon.
Minä sain hänet ylipuhuttua yksinkertaisesti kertomalla omista kokemuksistani. Minulla rankka masennus takana ja kokemusta monista hoidoista ja sairaalajaksoista. Joten tiesin, mihin homma johtaa, jos ei hae apua ajoissa.
Toinen keino, joka puri myös, oli kertoa hänelle selvillä sanoilla - loukkaamatta! - miten hänen paha olonsa vaikuttaa keskinäiseen parisuhteeseemme ja lapseemme. Viimeistään ymmärrys siitä, että hänen lapsensa "näkee" masennuksen, vei hänet hakemaan apua.
tv. 5
sen jälkeen voi suhteennekin taas paremmin ja voitte satsata siihen enemmän. miehesi on ehkä masentunut? hakekaa hänelle apua.