Eturauhasen hieronta
Kuinka monen mies pitää eturauhasen hieromisesta/koskettamisesta suuseksin aikaan? Ainakin meillä mies on ihan haltioissaan, kun hieron peräaukon suulta tai työnnän sormen eturauhaseen asti. Tällöin mies tulee melkein heti ja välillä spermaakin tulee enemmissä määrin. Mites muilla?
Kommentit (9)
Vaimon mielestä valitettavasti liian pervoa :(
Itse kyllä voisin tehdä yhtä jos toistakin, mutta toisen estyneisyys vähän jarruttaa.
Tekisin tuon miehelle todella mielelläni, jos vain joskus saisin tilaisuuden toeteuttaa haaveeni :)
kun liukastan sormen itsessäni ja työnnän sorman pyllyyn. Tosin hän oli 18 v kun ekan kerran alko pyytämään tällaista ja silloin kyllä olin hieman ihmeissäni. Nyt kun ikää on 35 niin kaikki menee. Mies haluaa joskus sauvani myös pyllyynsä ja joskus tulee strap-on:lla naitua miestä oikein kunnolla.
se naima-asento, missä moisen urotyön pystyt kunnolla tekemään ??? Onko sinulla normaali pituiset käsivarret ??
Mutta parasta tuo on tehdä suihinotossa. Tossa strap-on panemisessa tulee selkä kipeeksi, se ei oo oikeen naisten hommaa.
Parhaiten toimii kun mies kontillaan ja nainen hieroo takaapäin ohuella vibrasauvalla ja samalla puristelee kiveksiä. Mies hieroo itse penistä. Sauvan liikkeen tulee olla rauhallinen ja vatsanpuoleista reunaa hierova. Kokeilemalla löytää juuri sen omalle miehelle sopivan ;)
Hyvä (paras) sauva tähän hommaan on:
http://www.hotlips.fi/product_details.php?p=66
Kannattaa myös kokeilla eri variaatioita kontillaanolosta, eli onko hartiat alhaalla, hartiat yläällä, lantio alhaalla, jne.
Tulee ihan tajuton orkku !
kun olisi sinun kaltaisia naisia enemmän......