Onko kellään miestä joka huutaa pyykinpesusta?
Siis pyykkiä ei saisi pestä.. Vettä kuluu.. Omia vaatteitaan pesee ehkä kerran kuussa, jos silloinkaan. Ja nainen ei saisi pestä esim. 3 päivän käytön jälkeen. Hajut on kuulema kuvittelua. Käsiä ei pese edes vessassa käytyään, suihkussa kerta viikkoon, jos silloinkaan. Ja minä saan haukut että olen niin bakteerikammoinen, ettei suhteesta tule mitään.
terv. Aina joku tulehdus alapäässä kun mies vain ronkkii, pesemättä koskaan käsiään.
Kommentit (12)
Miksi annat ronkkia likaisilla käsillä??? YÄÄÄÄÄÄK.
Tän täytyy olla provo. Ei tollasta miestä voi ollakaan. Mä tulin tänään harvinaisen myöhään töistä kotiin ja mies oli odotellessaan pessyt kolme koneellista pyykkiä aikansa kuluksi. Oli ilmeisesti käynyt aika todella pitkäksi. No, nytpä on sitten illalla aikaa tehdä jotain muuta yhdessä, kun ei mene mulla aika pyykkiä pyörittäessä. Tämä tietokone menee kiinni nyt! ;-)
Miehenne pesee kädet, kuinka usein käy suihkussa, kuinka usein pesee vaatteet, esim. Paidan ja farkut? Ärsyttää, kun mies voi työkamppeilla maata sängyssä.. Huutaa sitten, että ei ole muut valittaneet...
jokapäiva suihkussa illalla. kotona kun on pe-la su niin kahtenapäivänä ainakin. riippuu mitä tekee jos raksaamassa tota autotallia niin käy jokapäivä suihkussa.
kotona kulkee verkkareissa jotka käy pesussa kerta viikkoon jos niihin ei tipu mitään näkyvää likaa. t-paita.sukat, bokserit vaihtaa päivittäin. farkkuja/pitkähihasien kulutukseen vaikuttaa kanssa toi et mitä kotipäivinä tehään jos on talli raksalla ni sinne omat vaatteet ja jos mennään esim. kauppaan ni eihän siinä nyt farkut kovasti likastu....
kädet pesee wc käynnin jälkeen ja ennen ruoanlaittoo/syömistä.
mä olen niin sottaavaa tyyppiä että mulla samat vaatteet yhen päivän kun joku tahra jossain jo.....
käy kaikki jokapäivä suihkussa ja vaihdetaan puhtaat vaatteet.
Kädetkin pestään wc käynnin jälkeen :D
Pyykkiä pestään aina kun on tarvetta...tietysti.
Miksi asut tuollaisen sottapytyn kanssa?????
Kuinka pitkä suhde teillä on ja onko siitä lapsia. Jos ei ole lapsia luovuta suosiolla ja eroa.
Mietipä tuolla hygieniatasolla sen munaa miten likainen se on jos ei pese sitä päivittäin. Tulehdukset tulee sulle miehen esinahan alla muhivien "juustojen" kautta. Toki käsihygienian puute tuo vielä omat mausteensa soppaan.
Luet faktat pöytään
- kädet pestään ennen ruokailua ja joka wc-käynnin jälkeen ja myös muulloin jos ne ovat likaiset
- päivittäin vaihdetaan ainakin kalsarit ja sukat
- päällyspaitaa voi pitää pari kolme päivää ja housuja max viikon
- suihkussa käydään päivittäin ja jos jostaan syystä ei niin ainakin 2-3 kertaa viikossa
- intiimialueet pestään päivittäin ja aina ennen seksipuuhia ja sen jälkeen
Näillä ohjeilla jos ei suostu toimimaan niin se on ulos.
ihan ärsytykseen asti
lapsi ei saisi ulkona mihiinkään koskea (kuten en minäkään), jatkuvaa käsien pesua yms....hermo
tosin mullakin alkaa olemaan tuota mikrobikammoa, kiitos sh-ammatin :) Olen addiktoitunut käsidesiin :D
Minäkin löytäisin sen bakteerikammoisen miehen.. Tilanne on siis se, että en ole enää yhdessä tuon miehen kanssa. Tässä yksi päivä hän soitteli taas ja ilmoitti, että kun mä en olisi niin bakteerikammoinen, niin hän kyllä haluaisi mut.. Oikeasti olen siis b-kammoinen, mutta olen yrittänyt sietää hänen tapojaan, mitä nyt koittanut sanoa asioista, että kuule, yleensä ihmiset peseytyykin. Miehellä likainen työ, ja harrastus, ja samoissa kamppeissa sitten sänkyyn.. Aina sain huutoa omien vaatteiden pesusta, kunnes sitten maksoin hänen vesilaskunsa, ja ilmoitin etten enää kuuntele mutinoita.. On miehessä muitakin huonoja puolia, mutta ajattelinpa vain kysäistä tästäkin.. Että onko kenenkään mies koskaan edes huomauttanut, että 'miks sä peset noi kun ei ole edes likaiset' tuntuu niin kummalta että pitää puuttua joka asiaan. Kiva tietää, että on olemassa siistejäkin miehiä.
t. Ap
totaali-idiootilta. En ole koskaan kuullut yhtä typerästä touhusta livenä, av:lla tietty löytyy vaikka mitä. Ja ei, meillä ei kukaan puutu toisen henkilökohtaiseen hygieniaan, paitsi tietysti lasten hygieniasta pitää aikuiset huolen. Mutta mies hoitaa itse vaatteiden vaihtovälinsä, ja tuskin sillä on aavistustakaan, mitä tahtia minä vaatteeni vaihdan.
Minäkin löytäisin sen bakteerikammoisen miehen.. Tilanne on siis se, että en ole enää yhdessä tuon miehen kanssa. Tässä yksi päivä hän soitteli taas ja ilmoitti, että kun mä en olisi niin bakteerikammoinen, niin hän kyllä haluaisi mut.. Oikeasti olen siis b-kammoinen, mutta olen yrittänyt sietää hänen tapojaan, mitä nyt koittanut sanoa asioista, että kuule, yleensä ihmiset peseytyykin. Miehellä likainen työ, ja harrastus, ja samoissa kamppeissa sitten sänkyyn.. Aina sain huutoa omien vaatteiden pesusta, kunnes sitten maksoin hänen vesilaskunsa, ja ilmoitin etten enää kuuntele mutinoita.. On miehessä muitakin huonoja puolia, mutta ajattelinpa vain kysäistä tästäkin.. Että onko kenenkään mies koskaan edes huomauttanut, että 'miks sä peset noi kun ei ole edes likaiset' tuntuu niin kummalta että pitää puuttua joka asiaan. Kiva tietää, että on olemassa siistejäkin miehiä.
t. Ap
Pesen käytännössä kaikki meidän perheen pyykit enkä koe sitä vaivalloiseksi. Työnjako jäi päälle kotiäitivuosista. Mua joka kerta ihmetyttää miehen kiittely, mutta sanon vaan, että ole hyvä. Nytpä pitääkin alkaa näköjään arvostaa miehen käytöstä entistä enemmän!
Mun mies pesee kätensä vessakäynnillä, kotiin tullessaan ja ennen ruokailua (ja ruuanlaittoa, jonka hän useimmiten hoitaa). Hän käy suihkussa joka päivä tai joka toinen päivä. Alavärkkinsä hän kuuraa päivittäin ja yleensä ennen kuin alkaa ehdottelemaan seksiä. Puhtaat alusvaatteet ja sukat hän vaihtaa päivittäin, loput vaatteista, kun on tarvis - eli riittävän usein.
No voi ei, otan osaa ;-(. Eiköhän nyt kannattaisi yrittää säästää jostain muusta kuin hygieniasta.