Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinivalkoisia asusteita tytölle

18.02.2009 |

Olen koittanut etsiä sinivalkoisia (periaatteessa myös punavalkoinen kävisi, mutta koko punaista en halua) pipoja/hattuja/käsineitä välikauteen, kun meillä on punainen uffo ja farkku/punainen po.p -yhdistelmä odottelemassa kevättä.

Popista tietysti löytyy perus raitaa, mutta itselläni on päässä kuva jostakin pilkullisesta tai ornamenttikuvioisesta tai "tyttömäisemmästä" :)

Toinen ongelma on, että Reiman minitec välikausihanskoja on ilmeisesti aiemmin ollut peruspunaisena ja sinisenä, mutta nyt olen törmännyt vain pastelleihin. Jos jossakin kaupassa on "vanhaa varastoa" niin saapi vinkata :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkaapa Kimperin trikoopipot www.kimperi.com

Sini-valkoista en löytänyt, mutta puna-valkoista siellä oli. Joskus olen nähnyt punaisen valkoisilla palloilla, kannattaa kysyä onko sitä vielä. (Tuollaisenhan surauttaisi äkkiä itsekin, jos vaan kiva kangas löytyy).

Punaista ja sinistä välikausihanskaa voisi löytyä varmimmin Lenneltä tai Rasavililta..?

Vierailija
2/3 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nuo pipot!

Tilaukseen lähtee ainakin se yksi punavalkoinen :)

Tuo on kuitenkin sen verran ohut, että kylmemmille keleille tarvitaan vielä jotain lämpimämpää/tuulen pitävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

reima.fi

Välikausirukkasia löytyy myös peruspunaisena sekä tummansinisenä.

Myös punaisena oli ainakin se sellainen reimatec-sydvesti jonka kyljessä valkoinen kukka-painatus ja vastaavanlainen pipo (dandelion tai jotain)punaisena myös.

H&M:llä myös sini-puna-valkoinen tyttömäinen pipo.

kuva löytyy www.hm.com

klikkaa sieltä: lapset - tytöt - pipot ...sieltä löytyy kiva pipo 5.90e, jota myös hakemissasi väreissä.