Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on? :o

Vierailija
08.12.2008 |

mikä ihme mulla on?

rv6+4 ja mieli on niin maassa. itken vaa 24h. tuntuu niin pahalta, tekis mieli vaa olla olematta. tuntuu suoraan sanoen ihan paskalta.

itku kurkussa koko ajan, vihaan itteeni, päätä särkee ja tekis mieli raivota ja oksentaa. Siis tottakai pahoinvointia on, mutta tää henkinen puoli...

Ekassa raskaudessa ei ollu mitään, nyt tuntuu ku maailma romahtais ja tekis mieli hakata kaikki vastaan tulevat ihmiset itkun kera.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voin olla väsynyt kun en muuta tee kuin nukun ja itken. ei puhettakaan että töihin pääsisin. :(

-ap

Vierailija
2/10 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toisessa raskaudessa kaikki raskausoireet oli kaksinkertaiset ja väsymys ihan älytön, tuntu että koko ajan ois pitänyt nukkua. Kun olen väsynyt enkä saa nukkua olen myös ärtynyt...Esikoistakin piti päivisin hoitaa joka ei enään nukkunu päikkäreitä. Kierre oli valmis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuliko 5.:lle poika vai tyttö?

oon lukenu että kun tulee tyttö niin on raskausoireet ja henkinen tila pahempia kuin odottaa poikaa.

esikoinen oli siis poika (4v) eikä tosiaan ollut mitään oireita (paitsi olin sillon hyvällä tuulella melkein koko ajan)

-ap

Vierailija
4/10 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuliko 5.:lle poika vai tyttö?

-ap

Vierailija
5/10 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ekasta ei mitään oireita, joskus illalla oksensin.

Jälkimmäisestä nukuin kaikki ajat milloin en ollut töissä. Muistan kun esikoinen sanoi jotain ja huomasin istualteni nukahtaneeni (en koskaan muuloin elämässä) ja sitten pahoinvoin 1,5 kk niin etten töihin päässyt.

Eka poika ja toka poika.

Vierailija
6/10 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, toi väsy.. mut entä itku, ppän särky ja "masis" & vihan tunne?

-ap

Vierailija
7/10 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin tunteisiin ei oikein mikään auta,mulla oli kuopuksen kanssa sama homma,olin todella masentunut ja sain viikon saikkua.Itkin ja raivosin,vihasin koko raskautta vaikka lapsi olikin toivottu.Tilanne kärjistyi siihen että vk 20 menin hakemaan lisää sairaslomaa ja vakkari lääkärinä oli sijainen joka sanoi "Kuule ei tarvi tänne tulla poraamaan oloasi,raskaus on normaali olotila johon kuuluu mieliala vaihtelut..jos on pakko niin ole tämä päivä poissa,enempää ei heru".Päivä oli perjantai ja itkin koko päivän kotonani ja oikein suutuin sille lääkärille,mietin että nyt prkl loppuu itsesäälissä ryteminen että voin itse vaikuttaa olotilaani,päätin että lopetan kotona nyhjöttämisen ja alan tekemään jotain.Aloin harrastamaan liikuntaa,kävin pumppi tunneilla ja joogassa...johan lähti suurin pahaolo pois ja jaksoin loppu odotuksen,kiitos siis tälle töykeälle lääkärille siitä että suutuin niin paljon että päätin selvitä.Suomalainen sisu ei antanut periksi.

Voimia ap,tiedän että on raskasta!!

Vierailija
8/10 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan kamala ollessani raskaana. Oikea narttu. Välillä kiukuttaa, välillä väsyttää ja välillä tekisi mieli kuolla. Mieheni tietää, että saa kuulla avioero ehdotuksia läpi raskausajan, onneksi ei ole herkkänahkainen.

Kun vauva on minusta pihalla, palaudun taas omaksi itsekseni. Pelottavaa.

Vierailija
9/10 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä onko tuo henkinen puoli normaalia.. mut fyysinen puoli on mullakin aika huono. sydän jyskyttää, oksettaa, päätä särkee, silmiä särkee jne

Vierailija
10/10 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän