voiko suhde toiseen onnistua
Mieheni kanssa päällisin puolin kaikki ok. Ei pahoja riitoja, ei mitään vakavaa. Olemme vaan niin erilaisia. Mieheni tykkää aivan eriasiosta kuin minä. Matkat menevät niin, että toisena päivänä teemme minun juttuja, toisena hänen juttuja. Nyt tämä on alkanut puuduttamaan, soppaa sekoittaa ihastukseni. Jonka kanssa jaamme samat kiinnostukset, jatkamme toistemme lauseita, nauramme samoille jutuille.
Voiko tällaisesta tulla jotain, vaikka kaikki aina varoittelevat ettei se ruoho sen vihreämpää ole..
Kommentit (7)
No, olimme nuoria kun aloimme seurustelemaan. Tuntuu, että olen itse muuttunut aikalailla tässä vuosien varrella johtuen eri tapahtumista, mitä minulle on tapahtunut. Ehkä tosiaan en hyväksy häntä sellaisena kuin on, tai hyväksyn mutta toivon samalla jotain muuta..
Hankala tilanne, en haluaisi ketään loukata. Lapsia on.
en ikinä olisi tutustunut moottoripyöräilijöihin, oppinut keskustelemaan talonrakennuksen eri vaiheista, suunnistamaan metsässä jne
Ex-mies taas ajatteli että meidän olisi pitänyt olla samanlaisia, minusta ihminen jonka mielestä puolisoiden pitäisi olla samanlaisia rakastaa vain itseään. Mikä rikkaus elämässä on kun ollaan erilaisia ja hyväksytään se. Eli siitä erilaisuuden hyväksymisestä on kysymys.
erilaisuus on hyväksi tiettyyn pisteeseen. Olen nähnyt paikkoja, missä en olisi ikinä käynyt ilman miestäni. Mutta jos toinen kysy, mitä minulle kuuluu, mitä minä haluaisin tehdä ja on vain kiinnostunut omista jutuistaan.. ei voi olla niin, että vain minä aina joustan.
No, täytyy jokatapauksessa miettiä rauhassa.
jossa ei oikein sovi sooloilla, jollei halua konkurssiin koko firmaa...
ihan totta. Minä olen minä, mutta jos toinen ei hyväksy minua sellaisena kuin olen..
kun kerran suostuu matkoillakin tekemään joka toisen päivän sinun juttujasi.
Kuulostaa kyllä vähän ... siis miksi ylipäätään olet alkanut seukkaamaan miehen kanssa jonka kanssa sinulla ei ole mitään yhteistä?
Toki suhde mieheen jonka kanssa jaat samat kiinnostuksen kohteet on varmasti paljon antoisampi kuin nykyinen suhteesi.
Mutta jos teillä on lapsia, niin miettisin vielä.