Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jodkus kotiäiti, aina kotiäiti. 10v olen työelämässä jo ollut silti AINA kun lapsuuden

Vierailija
15.02.2009 |

ystäväni soittaa (soittaa yleensä ystävänpäivänä) vetää nykyisessä työssäolemiseeni kotiäitivuodet tyyliin:

olit niin kauan kotona, niin ymmärrät sen vuoksi asiakkaitasi

hyvä, kun olet töissä, olit niin kauan kotona, saat vaihtelua elämääsi jne. jne.

Joka kerta saan kuuroille korville todistella akateemisesti koulutetulle ystävälleni, että olen viimeisen 10vuoden aikana opiskellut 2 uutta ammattitutkintoa ja ollut lukuisissa eri työtehtävissä. Ainut mihin hän takertuu on kotiäitivuoteni...Osaako joku sanoa, miksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä minä ainakin väitän, että ymmärrän paremmin kotiäitejä, koska olin itsekin kotona.

Vierailija
2/5 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. pidän yhteyttä pariin vanhaan opiskelukaveriin ja koska käytännössä viestitellään harvakseltaan ja tapaamisten välillä on vuosia, he ovat mielessäni edelleenkin samanlaisia kuin opiskeluaikoina. Aika vähän kosketusta on heidän nykyiseen elämään ja mitkä on painotukset siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen opiskelukaverin vaimo, joka oli kotona 10 vuotta. On ihan kotiäiti edelleen, vaikka käykin työssä.

Siis ikävässä mielessä. Itsekeskeinen ja saamaton ja maailma kiertää hänen kotimökkiään. Ehkä olet ap samanlainen ja siksi se kotiäitiytesi tulee edelleen mieleen.

Vierailija
4/5 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kuuluu harrastukselle josta se oli intona 15 vuotta sitten =). Varmaankin se ajattelee että voi tsiisus mikä puupää. Voihan olla että se kertoo mulle mitä sille oikeasti kuuluu, mutta enhän minä muista sitä sitten enää kun viiden vuoden päästä seuraavan kerran törmätään.

Vierailija
5/5 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on vaan totuttava. Mitä väliä mitä muut sanovat. Ole sinä itsestäsi ylpeä, että olet lapsesi kasvattanut kotona. Se mitä muut pitävät oikeana tapana elää ei ole ainut oikea totuus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän