G: Oliko synnytyksesi nopea/hidas entä helppo/vaikea? Entä saatko helposti orgasmeja
Kommentit (13)
2 synnytystä, molemmissa avautumisvaihe tosi hidas, ei millään meinannut alkaa kunnolla, ponnistusvaiheet nopeat ja helpot paitsi että ekassa repesin.
Orgasmeja saan suht helposti yhdynnässä, käsipelillä tosi helposti.
saan helposti orgasmeja, yleensä 3-5/sekstailu kerta
toista en vaan ilman imukuppia ulos saanut ( ponnistus 1.5h), mutta toinen sujahti 12 minuutissa.
Orgasmeja en saa yhdynnässä, mutta muuten kyllä aika helposti.
ja vain pari orgasmia olen elämäni aikana saanut.
samoin orkut, joskus nopeita joskus hitaita.. hmm.
Aika epätoivoiselta kuulostaa...
Joka tapauksessa mulla on takana yksi hidas ja vaikea synnytys, yksi nopea ja helppo sekä yksi nopea ja vaikea synnytys. Ja orgasmeja saan helposti muuten kuin yhdynnässä...
lapsen virheasennon takia. ei auttanut siinä se että saan helposti.......
minä nimittäin olen alkanut saada emätinorgasmeja vasta synnytyksen jälkeen, mistä lie johtuu..? Synnytys oli pitkä imukuppisynnytys.
enkä ole koskaan saanu orkkuja :O
minä nimittäin olen alkanut saada emätinorgasmeja vasta synnytyksen jälkeen, mistä lie johtuu..? Synnytys oli pitkä imukuppisynnytys.
Luulen tämän osaltaan johtuvan aktiivisesta lantionpohja jumpasta, jonka aloitin synnytyksen jälkeen. Apuna olen käyttänyt treenaus-kuulia, joten jumppa on ollut tehokasta.
Nyt viimeaikona olen saanut 2-3 orkkua kerralla. Ja ennen synnytystä vain klitorista hieromalla.
...ja orgasmeja helposti, myös yhdynnässä.