Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

britax vigour 3+, icoo pocco city kokemuksia!!!!!!!!!

14.02.2009 |

kellään kokemusta kyseisitä merkeistä rattaina!! tarvitaan kevyet, näppärät, helposti (usein) kasattavat ja kestävät rattaat kaikenlaiseen käyttöön, kaupunki käyttöön pääsiassa. vauvattaressa pocco cityt tarjouksessa, laatu? pikaista apua kaipailen :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Ja todella kevyet, näppärät ja kestävät! Ostettiin myös se Baby safe plus kaukalo ja siihen isofix kiinnitteinen jalusta. Mielettömän kivat kun lähtee vaikka kauppareissulle autolla, niin vaan se rattaiden pohjaosa autoon, kaukalo jalustaan ja menoksi;) Se rattaiden "pohjaosa" ei paina mun mielestä juuri mitään ja menee pieneen kasaan. Esikoisella oli meillä yhdistelmävaunut, nekin "kevyet", mutta Vigourin jälkeen en vaihtaisi takaisin.. Mietittiin miehen kanssa kun poika jo melkein vuoden että laitetaan koko setti myyntiin, esikoisen sattareilla pärjäillään jo..Jos sulla jotain kysyttävää mitä en vielä älynnyt hehkuttaa niin kysy ;)

Vierailija
2/4 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. vielä sellaista ajattelin että ovatko miten "huterat" ja toimiiko jos on hieman lunta? meillä olisi tosiaan tarvis vain ratasosalle, kopassa ei enää vaavi suostu nukkumaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli minkälaiset ovat esim. lenkkeillessä?

Vierailija
4/4 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tietty hieman erilaiset, ja paksussa lumessa eivät ole kovin hyvin etenevät. Mutta koiranomistajana olen tarponut kaikki säät läpi=) Eikä noita auraamattomia teitä niin paljon onneksi ole että hermot menis. Etupyörä lukittuna etenevät siis sohjossakin, ei nelipyöräisetkään kovin kevyet sellasella kelillä=)

Jos meinaa lenkkeillä juosten, niin epäilen että aisa silloin liian lähellä? Voisin kuvitella että askel niin pitkä että tulee potkittua sitä akselia? tosin olen itse hölkkäillyt, mutta vaan sellasta leppoisaa vauhtia ;)