Kaveri pommittaa tekstareilla kaiken paivaa, arkisin aloittanut aikaisintaan jo 6.55
eka viestilla ja viime sunnuntaina ensimmainen tuli 8.15. Mulla on puhelin paalla yota paivaa ja haluan aina olla tietoinen jos haluaa muhun yhteyden mutta tama alkaa olla jo liikaa. Tanaan olen saanut jo 12 tekstaria hanelta!!
Nahdaan muutenkin pakosta kahdesti paivassa, joten ihmetyttaa miksi koko ajan pitaa tekstailla. Jos en vastaa ihan heti niin sitten maristaan etta eiko tule viestit perille...
Mita teen? Tykkaan ystavastani, ja voisin muutamaan viestiin vastata. Mutten halua koko paivaa niille pyhittaa!
Kommentit (11)
kovin kummoisia huolia jos vauva palstalle kirkoittaa. Eiköhän sitä mennä muualle apua hakemaan jos on oikeesti vaikeeta.
Minäsanoisin kaverille, että en jaksa kirjoitella aina vastauksia viesteihin kun voi kohta sanoa sen naamatustenkin. Tai sitten en vaan vastaisi viesteihin vaan kommentoisin vaan jotain kun tapaisimme.
ihan hyvin voisit kirjoittaa "perhe palstallekkin"
Olen kertonut tämän ystävillenikin, et välttämättä en vastaa saman tien tai edes saman päivän aikana viesteihin. Jos on jotain todella tärkeää tietävät soittaa. Yritä sanoa nätisti ystävälles, että et ehdi kyttämään puhelinta ja vastata viesteihin koko ajan.
Sano ystävälles, et tekstaille mulle, mä jaksan vastata vaikka kuinka moneen viestiin päivässä. Mut en mäkään kyllä tuohon aikaan halua vastata. Et sä voisi sanoa ystävälles, että ei laittais esim. ennen kymmentä viestejä?
ihmetellyt joidenkin touhua (onneksi hyvin harvojen)...
En ole milloinkaan voinut ymmärtää sitä, että joku lähettää esimerkiksi 10 viestiä tai soittaa 8 kertaa, ellei oli kyseessä todellinen hätä. Kun olen asiaa pähkäillyt, olen huomannut että kyseessä on tietynlainen ihmistyyppi -> olen pyrkinyt mahdollisimman kauas tällaisista ihmisistä. En voi sietää sitä, että jonkun kaverin tulisi olla puhelimen "langan" päässä 24 tuntia vuorokaudessa.
Yrittäkää ymmärtää, te jotka olette naimisissa niiden puhelimienne kanssa.
Hyvin sulla menee. Ruikuttaa voi tietysti, jos ei muuta tekemistä ole, mutta jotain rajaa sentään!
Mika on se raja milloin asia on tarpeeksi vakavaa/saalittavaa/kamalaa/ihanaa/tyhaa/jannittavaa etta siita saa taalla vauvapalastalla kysya ja kirjoittaa?
T: ap, joka on palstaillut taalla vuodesta-99 ja kysynyt JA vastaillut kaikenlaista alta auringon!
eiköhän ne viestittelyt siihen lopu
että et ehdi vastailemaan saatikka lukemaan viestejä pitkin päivää.
Toisaalta, tiedän näitä ihmisiä, joille ei vaan mene jakeluun. Mä tunnen ihmisen, joka on ihan painajainen puhelimessa. Kun olen jutellut hänen kanssaan n. 15 min ja sanon sitten, että nyt on pakko lopettaa, kun pitää alkaa ruokkia lapsia, hän siinä vaiheessa aloittaa kyselemään "No mitäs teille kuuluu?"... Siis ne 15 min on puhuttu hänen asioistaan ja selvällä suomenkielellä olen ilmaissut, että mun TÄYTYY lopettaa puhelu... Uskomatonta. Onneksi tämä ihminen ei nykyään enää soittele minulle juuri koskaan. Ennen hän soitteli joka toinen päivä suurinpiirtein, tai ainakin kerran viikossa ja ne puhelut kestivät ja kestivät, vaikka kaikin keinoin yritti lopettaa. Aikani niitä puheluja siedin ja tulin yhä suorasukaisemmaksi. Onneksi hän nykyään soittelee enimmäkseen jollekin toiselle!
Ja se jopa soitteli yhessä vaiheessa ihan utopistisiin kellon aikoihin! Nyt on rauhoittunut kun en enää vastaa joka viestiin. Tai sitten vastaan vaikka joka kolmanteen, että sori luin viestin ja oli paha paikka sillon ja sitte unohin myöhemmin vastata!
Sano vaan suoraan esim. että nukut aamulla pitkään ja heräät herkästi, etkä kuitenkaan halua pitää puhelinta kiinni jos jollain joku hätä! Luulisi ymmärtävän!
Koko ajan soittelemassa, myös silloin kun on toivottu ettei soittelisi tai edes tekstailisi (esim. juhlat, joku tärkeä tilaisuus jne.). Pari kertaa viikossa soittaa kymmenen jälkeen illalla, meillä taapero menee kahdeksalta nukkumaan ja hän tietää sen. Koko ajan jauhaa samoista asioita; nettipelit, juominen, riitely vaimon kanssa. Siis eikö ihminen voi jumalauta edes varttia olla yksin ilman että pitää jutella jonkun kanssa??
Absurdein tilanne taisi olla kun mieheni pelasi netissä kaverinsa kanssa ja piti hetken (minuutti tai max. pari) tauon, ilmoitti että tulee kohta takaisin. Kännykkä soi melkein samantien ja mies vastaa vessassa, juoruaa kaverinsa kanssa koko paskareissun ajan ja sitten jatkaa peliä kun puhuu samalla puhelimessa..! Tuossa pelissä siis pystyy kirjoittamaan vaivattomasti viestejä ruudulle...
Hyvin sulla menee. Ruikuttaa voi tietysti, jos ei muuta tekemistä ole, mutta jotain rajaa sentään!