Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****Kesäkeijut viikkoon 50***

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut pitkään aikaan aikaiseksi kirjoiteltua kuulumisia. Eipä tänne paljon mitään erikoista kuulukaan.

NT-ultra on keskiviikkona, jolloin jo 13+0 viikot. En tiedä miksi kutsu tuli näin myöhään, kun kaikissa papereissa on kuitenkin takaraja 12+6. No, tuskin niin tarkasti vastaa aikaakaan, joten eiköhän saada tehtyä vielä tuossa vaiheessa.

Ostin itselle sen Angelsounds kotidopplerin. Sain sen tänään postissa ja kyllähän sillä helposti sydänäänet löytyi:) Kummasti helpotti mieltä, vaikka vkolla 7 on ultrassa syke näkynytkin. Seuraava neuvola on vasta ensi viikon maanantaina ja siellä vasta kuunnellaan ensimmäisen kerran sydänäänet.

Jouluvalmisteluja olen pikku hiljaa aloittanut. Pari viikonloppua on mennyt jo siivotessa. Mulla vain tahtoo nuo lonkat löystyä ja vaiva on tullut jo tässä vaiheessa. Päivän kun touhailee, niin illalla ei meinaa päästä kävelemään. Varsinkin jos hetkeksi erehtyy oikaisemaan sohvalle tai sängylle. Ajattelin pyytää lainaksi SI-tukivyön, jos se helpottaisi oloa. Viikkojan on kuitenkin vielä edessä ihan riittävästi ja liikkua on pakko, että saisi sokeriarvot pysymään alhaalla.

Tämmöistä tänne tällä kertaa.

Voikaahan hyvin:)

Elise

Vierailija
2/20 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on selvitty viime viikon avioliitosta vessanpöntön kanssa. Tuskalliset oltavat oli koko viikon. Eilen keksin sitten(täysin epäterveellisen, mutta toimivan) ratkaisun aamupahoinvoinnin välttämiseksi. Latasin aamupalaksi hirveän määrän sokeria suklaan muodossa. Eipä tullut huono olo. Pitänee kuitenkin etsiä muitakin vaihtoehtoja. :D

Odotan innolla ensi viikkoa. Mulla on np-ultra maanantaina 11+6 viikolla. Mieskin pääsee sinne mukaan. Keskiviikkona on sitten heti lääkärineuvola.

Meillä on alkuvuodesta häät ja nyt tällä morsiamella on paniikki siitä, mahtuuko puku päälle vielä silloin. Eilen ainakin mahtui!

Nyt ruuanlaiton pariin.

Onnellista viikkoa kaikille!

Divinity ja nyytti 10+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/20 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sitten väänsin tonne uuden pinon kun olin "ihan varma" etten missään nähnyt uutta pinoa tälle viikolle...ja kas kummaa kun oli sen luonut, niin löytyhän täältä sitten jo viikon 50 pino...

SORRY SIIS KAIKILLE!! Jatketaan tätä Elisen jo aloittamaa pinoa ja unohdetaan toi mun sähellys;)

Oli kiva lueskella Elisen kuulumisia!:)

Meillä odotellaan torstain ekaa ultraa...jännittää kovasti ja toivos et päivät menis tosi nopeesti...mut eiköhän nää täst nyt menekin aika vauhdikkaasti torstaihin:) Me ei olla käyty missää alkuvaiheen ultrassa, joten nyt ensimmäinen kosketus tähän masuasukkiin...jännää...Sit kun (toivottavasti) näkee et pikkusella on kaikki hyvin niin varmaan vähän oma huolikin rauhoittuu!!Nyt jotenkin ei ihan täysillä uskalla iloita....

Muuten täällä voidaan ihan hyvin...:)

Nyt syömään jotain....

Hyviä vointeja:))

Anneh ja pikkunen 11+1 (12. raskausviikko, JEEEEE;)

Vierailija
4/20 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipat lumisateen keskeltä!

Tänään oli eka lääkärinauvola... Ja vaikka reilun 2,5vuoden sisällä jo kolmannen kerran makaan "eka" kertaa dopplerin alla, niin kostuuhan se silmäkulma, kun sydänäänet löytyvät :)

Nyt viimein mulleki on tullut oireita (ko joku aika sitte manasin, ettei olo ole lainkaan raskaanaoleva, kun ei tunnu missään) -- ummetus! Tää on ihan kamala vaiva! Kun edellisissä kahdessa mua on lähinnä närästäny ja ällöttäny kaikki, ni nyt kyllä ruokahalu on kohdallaan, mut mitään ei tahdo tulla ulos... :P

Ja lääkärin mukaan kohdun koko (joka taaksepäin kallellaan) vastaa viikkoja, ni mulla on ihan hirveä maha jo... Tuttava, jonka kanssa ei oo nähty sit viime kesän näki mua viikonloppuna ja kymmenen minuutin päästä se jo rohkaistu kysymään, et asustaako masussa mahdollisesti joku... Ja minä punastellen myönsin :D Asiaan saattaa tossa vatsan seudussa suuresti vaikuttaa tietenki seki, et lähtöpaino on 5kiloa vähemmän ko edellisessä raskaudessa...

No mutta. Palaan varmasti huomenna asiaan, kun on tuo NT-ultra aamusta, et mitä kuuluu... Toivottavasti hyvää...

Luuk@ & Oiva 11+4

Vierailija
5/20 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipat lumisateen keskeltä!

Tänään oli eka lääkärinauvola... Ja vaikka reilun 2,5vuoden sisällä jo kolmannen kerran makaan "eka" kertaa dopplerin alla, niin kostuuhan se silmäkulma, kun sydänäänet löytyvät :)

Nyt viimein mulleki on tullut oireita (ko joku aika sitte manasin, ettei olo ole lainkaan raskaanaoleva, kun ei tunnu missään) -- ummetus! Tää on ihan kamala vaiva! Kun edellisissä kahdessa mua on lähinnä närästäny ja ällöttäny kaikki, ni nyt kyllä ruokahalu on kohdallaan, mut mitään ei tahdo tulla ulos... :P

Ja lääkärin mukaan kohdun koko (joka taaksepäin kallellaan) vastaa viikkoja, ni mulla on ihan hirveä maha jo... Tuttava, jonka kanssa ei oo nähty sit viime kesän näki mua viikonloppuna ja kymmenen minuutin päästä se jo rohkaistu kysymään, et asustaako masussa mahdollisesti joku... Ja minä punastellen myönsin :D Asiaan saattaa tossa vatsan seudussa suuresti vaikuttaa tietenki seki, et lähtöpaino on 5kiloa vähemmän ko edellisessä raskaudessa...

No mutta. Palaan varmasti huomenna asiaan, kun on tuo NT-ultra aamusta, et mitä kuuluu... Toivottavasti hyvää...

Luuk@ & Oiva 11+4

Vierailija
6/20 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka tää masiina ilmoittelee palvelinvirheestä ja sit se lähettää ton viestin kahteen kertaan...

söpöä!

-L-

Vierailija
7/20 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuk@ sitten kertomaan ultrakuulumiset, itsellä sama edessä tänään iltapäivällä myös:) jännitää hirveästi...

Vierailija
8/20 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvelin alulla lienee kaikki hyvin (?) , ainakin pari vkoa sitten neuvolassa sykkeet löytyi ja kaik vaikutti olevan ok. Mutta. Rakkaan aviomieheni ja maailman parhaimman isän diagnoosi vatsan limakalvon syövästä varmistui. Lääkäri soitti minulle viikko sitten ja sanoi että elinaikaa mitataan kuukausissa, ei vuosissa. Ollaan surun murtamia -tai oikeastaan minä olen, mies itse on käsittämättömän positiivinen ja vannoo että olo on vahva ja että hän aikoo kaikesta huolimatta joskus saattaa tyttärensä alttarille. Itse en pysty syömään, juomaan enkä nukkumaan ja koko ajan kuristaa. Kohta pitäisi lähteä keskussairaalaan juttelemaan lääkärin kanssa jatkosta.

Miksi tällaista tapahtuu kun kaiken piti olla hyvin? Elin unelmaelämää ja kaikki romahti kuin kiinalainen posliini... jäljellä vain suru ja pelko. Ja rakkaus.

tonttis, 15+

Vierailija
9/20 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsaa vääntää ja itku tulee silmään, kun luin noita uutisiasiasi. Mietinkin tässä että mitä teille mahtaa kuulua.. Olen äärimmäisen pahoillani puolestasi. Ota yhteyttä syöjärjestöjen kautta johonkin tukihenkilöön tai nuoret lesket-yhdistyksen kautta. Uskon, että olisi ainakin jatkon kannalta parempi, että olisi joku keskusteluyhteys avattu sellaisen henkilön kanssa, joka ehkä samaa kokenut (vaikka pahin ei sitten tapahtuisikaan). Hienoa, että miehesi on kuitenkin positiivisella mielellä, ettette vaivu totaaliseen mustaan aukkoon. Uskon, että elät elämäsi hirveimpiä aikoja, ja toivon koko sydämestäni voimia sinulle ja kaikille perheesi jäsenille.

tinky

Vierailija
10/20 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös täällä tuli itsu silmään kun luin kuulumisesi. En voi muuta kuin toivottaa jaksamista ja voimia tulevaan!

Vierailija
11/20 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Voimia!!!!* Vetää niin sanattomaksi. Mäki kehoitan nyt jo hankkimaan tukea niiltä ammatillisilta tahoilta, jotka on tarjolla. Voin vain kuvitella, miten pahalta susta tuntuu!

Omat kuulumiset tulin pikaiseen kertomaan, mutta nyt kyllä tarvii vähän koota ajatuksia... Kaikki oman navan alla hyvin; sikiön koko vastaa viikkoja, eikä turvotusta ole. Veriseulassa kävin samalla reissulla.

Muttamutta. Pitänee mennä. Hiljaiseksi kyllä vetää...

Luuk@ & Oiva 11+5

12/20 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonttis, kovasti jaksamista sulle. Oli todella kurjaa luettavaa noi sun uutiset!! Tsemppiä, jaksamista ja paljon haleja!!! <3

Mites Elisen ultra meni tänään?

Kiva kuulla Luuk@ et kaikki hyvin ultrassa!!:)

Mulla edessä huomenna sitten eka ultra ja hippasen jo jännittää...just tossa kattelin valmiiksi paperit mitä mä mukaan tarviin..Onneksi huomenna töissä kiireinen aamupäivä niin ei ehdi liikaa miettiä tulevaa ultraa;) Mut niiiiin ihana päästä näkemään pieni <3

Jakseluja kaikille!!

Anneh ja pikkanen 11+3

Vierailija
13/20 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siirtyy viimeviikoisen np-ultran jälkeen tuonne heinäkuisten puolelle, kun l.a siirtyi ja on nyt 5.7.

Vähän osasin tuota odottaakin, kun ei noi menkat välttämättä ole kaikista tasaisimmat olleet :)

Vierailija
14/20 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirmupaljon voimia ja enkeleitä nyt teidän elämäänne. En oikein osaa sanoa muuta. Olen pahoillani teidän tilanteesta.

Joku kyseli ultrakulumisiani, jotenkin tuntuu että ne nyt jäävät toisarvoisiksi, KAikki oli hyvin, koko vastasi noin viikkoja (+3 päivää) ja riski normaali.

Elise 13+1

Vierailija
15/20 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Tonttikselle..:(

Mulla oli tänään eka ultra, jännitti hirveesti mennä, koska olin aivan varma ettei siel mitään edes ole.. Mutta oli kuin olikin, viis senttinen pikku-ukko tai -akka harjoitteli tomerana haaraperushyppyjä..Ihanaa..:)

Kaikki oli muutenkin hyvin, ja laskettu aika pysyi samana, eli 24.6. Eli viikkoja nyt ois siis 12+1. Tästä se lähtee varsinainen odotus...:)

Vendi09

16/20 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli eilen sitten se eka ultra ja hiemanhan se jännitti....mahan perusteella kun ois voinut kuvitella et siellä on vaikka kaksikin;)Ja muutenkin kun kaikki oli uutta...

Vatsan päältä näky jo se pieni tyyppi...niin ihana tunne, et itku pääs kyllä!!! Alakautta myös ultrasi ja sai tarkempia kuvia. Ihanasti se siellä vilkutteli äitille ja iskälle<3 Mieletön kokemus!! Kaikki vaikutti olevan kunnossa ja niskaturvotus oli normaali! Laskettua aikaa ei vaihdettu, päivällä olis aikaistunut!

Tällästä täällä tällä kertaa!!

Hyviä vointeja kaikille!:)

Anneh ja pikkunen 11+5

Vierailija
17/20 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli toinen neuvola täälläpäin. Sydänäänet kuulu pikkuiselta, 144 ja 138 oli, pikkunen liikuskeli ni vaihteli nuo sykkeet. Hemoglobiini oli 119 ja kaikki muut arvot oli kunnossa, eli hyvin menee. :) Ihanan energinen olo on jo pikkuhiljaa, ja muutenkin iloinen mieli! :) Ihanata.

Painoa oli pudonnut 1,4 kg, vaikka pitäis nousta jo pikkuhiljaa..se vähän vaivaa.. :/

Kai se siitä...

Mitäs muille?

Mie lähen tekee ruokaa ja yritän lihottaa itteni, kai sitä viimeistään jouluna lihoo! :D

-Meevi ja pikkuinen 15+4-

Vierailija
18/20 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mennyt sen verran sutinalla tämä aika ettei nettiin ole kerennyt edes:)

Pahoinvointikin kyllä on vaivannut sen verran ahkerasti että ei paljon ole huvittanutkaan muuta kun maata kaikki vapaa aika :|

Mutta nyt ehkä jo pikkuriikkisen paremmalla ololla selvitään, muutaman super huonot voinnit aina viikon aikana kyllä vieläkin koetaan.

NT uä oli tossa pari viikkoa sitten ja kaikki oli hyvin.

Tänään piti olla eka neuvola lääkäri mutta lääkäri oli kipeä itse ja aika peruuntu :( jäi sydänäänet kuulemati nyt.

Ensi viikolla sitten.

Nyt on kohta aika lähteä töistä kotiin ja nukkumaan :D :D

Hyviä vointeja kaikille!

rv 12+6

19/20 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollut ihme energia-puuska näin aamulla...kuudelta heräsin ja kattelin tallennettuja ohjelmia viime viikolta ja sitten se iski...JÄRKYTTÄVÄ SIIVOUS-INSPIRAATIO!!!!Huhhuh...Mies nukku ja mä yritin hiljaa siivoilla...no nyt alkaa olee siinä vaiheessa et pääsen pian imuroimaan ja pesemään lattioita, jeejee:))

Toisaalta tosi ihana tunne, kun pitkän aikaa on ollut niin väsy, ettei oikein siivoilu tms. oo hirveesti kiinostanut!! Et tällasta:)

Muuten vointi ihan ok, ei kummallista!!

Hyviä vointeja kaikille<3

Anneh ja pieni 11+6 <3

Vierailija
20/20 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikki ok,perjantaina kävin neukkulassa ja hienosti sydänäänet sieltä kuuluivat ollen 150 luokkaa.Väsymys ollut kauheaa ja taas flunssa päällä,että tympii ja tylsii tää jatkuva flunssassa olo.Jos en itse niin lapset.

Milloinkahan tää väsy helpottaisi,kun pitäis jaksaa saada itselleen joulufiiliskin ja se ei tuu nyt millään.No jospa sitten lähempänä joulua.

Tari rv 15+1