Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun arki on miehen kanssa.... arkea

Vierailija
11.02.2009 |

Niin miten tuotte siihen "säpinää"? Millä saatte miehen ihastumaan itseenne uudelleen tai miten tuotte edes pientä kipinää välillenne? Ollaan niin isä ja äiti, opiskelija ja kotiäiti että parisuhde rullaa vaan eteenpäin ilman sen suurempia intohimoja. Jotain tarttis tehdä.... ;)) Vinkkejä arvon leidit.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan tyytyväinen meidän arkeen ilman semmoisia suuria intohimoja.

Musta tämä arki on mukavaa, mutta just siihen meillä onkin kyllä panostettu. Pieniin palveluksiin toiselle. Mies keittää mulle kahvia aamuisin ennen töihinlähtöään, vaikkei itse edes juo. Mä tuon kaupasta sen lempileipää, vaikken itse tykkää siitä. sen sellaista, pientä ja arkista, mutta osoittaa, että toinen välittää.

Vierailija
2/3 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutut ovat se arjen mauste. Mutta olisi ihana välillä saada jotain kipinöintiä tähän meidän suhteeseen. Ei sillä ettenkö olisi nytkin tyytyväinen, kultaisempaa miestä saa etsiä mutta.... ;))

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun elämä on työn ja pinten lasten kanssa aika heksitsä, en kaipaa isompaa jännitystä ja intohimoa tähän elämänvaiheeseen. En kuitenkaan ajattele, että elämä olisi aina näin tylsää puurtamista. Aikansa kutakin. Lapset ovat hetken pieniä ja aikuiset saavat omaa aikaa myöhemmin.