Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko palstalla muita gradua tekeviä?

Vierailija
11.02.2009 |

.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitin hiljan. Yrityksen osuus on kohta tehty mutta kirjoitusvaihe jäljellä ja 1,5 kk aikaa.

Vierailija
2/11 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vasta reilun vuoden päästä pitäis olla valmista, mutta halusin aloittaa ajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aineistonkeruu-vaiheessa

Vierailija
4/11 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallaan valmis on, mutta viimeiset tarkistelut pitäisi tehdä ja sitten palauttaa. Turhaakin turhempaa hommaa...

Vierailija
5/11 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa on tiedossa, mitä aion tehdä, mutta ongelmana on löytää aikaa. Eli siis aika alkuvaiheessa, kun pitää kerätä se aineisto ja hahmotella teoreettinen viitekehys... Mutta älkää masentako mua kun olen nyt päättänyt, että ei se niin iso urakka ole=) Tai siis on, mutta ei mahdoton.

Vierailija
6/11 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gradun tekijä. Huhtikuun lopussa pitäisi olla valmista ja vielä haastatteluja tekemässä, kirjallinen osio puuttuu vielä kokonaan. Ahdistus iskee joo

Vierailija
7/11 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

gradu lähes valmis, mutta olen sen kanssa ihan jumissa. olen kokopäivätöissä, ja iltaisin en jaksa /ehdi (mies paljon töiden takia pois). Nyt "se" on maannut koskemattomana 2 kk. Loppupäätelmät pitäisi kirjoittaa, mutta ei mulla ole siihen enää yhtään ajatusta :( Ehkä musta tulee yksi niitä "gradua vaille valmis maisteri" -tyypeistä.

Vierailija
8/11 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei kysy teiltä mitä saitte gradusta arvosanaksi - ainakaan yrityksissä. Tietysti jos teillä ei ole työkokemusta niin silloin voivat kysyä gradusta jotain.

Vierailija
9/11 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ihan tekemistä tosielämän kanssa vai puhtaasti akateemista hölynpölyä?

Vierailija
10/11 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ihan tekemistä tosielämän kanssa vai puhtaasti akateemista hölynpölyä?

sillä opiskelen puheterapeutiksi ja kaikki tunnistaisi mut heti, jos aiheen sanoisin.

Aihe ei ole puhtaasti akateemista hölynpölyä. Liittyy ongelmien varhaiseen tunnistamiseen ja varhaiskuntoutukseen.

Vierailija
11/11 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineistot on kerätty, pieneksi osaksi myös analysoitu. Analyysitulosten tekstiosuutta vaille.

Olen tosi innostunut aiheestani ja mielenkiinnolla odotan mihin johtopäätöksiin analyysissäni voin tulla....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi